R6

Szükség van egy Melusi nerfre? Véleménycikk következik olvasói szavazással!


Nem nagyon van gyengéje a védőnek.

Nemrégiben olvashattatok arról, hogy pár buff kilátásban van, illetve Melusinál eszközölt egy másodlagos eszköz cserét is a Ubisoft:

Oryx, Nökk és Warden a jövőben, Melusi már a következő frissítéssel erősödhet

Melusi így is kifejezetten erősnek tűnik, és bár lehet vitatkozni, hogy a C4 egy jobb vagy rosszabb opció a lerakható pajzsnál (én tartom, hogy jobb, mert a lelassult ellenfelet könnyebb kirobbantani), de az biztos, hogy nem egy nagy nerferől van szó – pedig elképzelhető, hogy kijárna neki. Most egy véleménycikk következik, mely alapját ugyan egy tegnapi Get_Flanked videó adja, de már bennem is megfogalmazódott, hogy mégis mit szánhatott gyengeségnek a Ubisoft?

Mert hogy Ela óta pontosan tudjuk, hogy muszáj már null fázisban úgy tervezni egy operátort, hogy tudod mi a gyengéje, különben noha egyesével nem lenne OP (mint ahogy a mai Ela sem az már), de mindent összevetve egy túl erős karaktert kapsz. Rövid bevezető után lássuk mi a gond Melusival!

  1. Gyors: a hármas sebességről széles körben elfogadott, hogy a legerősebb opció a három közül, így ez semmiképp sem hátránya.
  2. Jó a fegyvere: a T-5 SMG egészen biztosan az erősebb védő fegyverek közé tartozik – 900-as tűzrátához kellemes sebzés (28), elfogadható visszarúgás és elegendő tár töltény (31) társul.
  3. Erős a gadgetje: a Banshee Sonic Defense igencsak jól lelassítja a támadásokat több szempontból is, ráadásul 3 elérhető belőle, mely kifejezetten sok.
  4. Erősek a másodlagos gadgetjei: az Impact Grenade gyakran jó választás rotációk nyitására, de a C4 is jó eséllyel népszerű lesz a fentebb említett ok miatt).

Ez így Get_Flanked szerint sok, és egyet kell, hogy értsek vele. Nem nerfelném már most, hadd próbálják ki pár hétig a játékosok élesben, de alapos megfigyelés után belenyúlnék – csak így legalább fixen látná a kiadó, hogy mely aspektusán kellene gyengíteni.

Pár opció, amit a videós elmondott: 3 helyett 2 Banshee, Thatcher gránátja a hatástalanítás mellé tegye sebezhetővé golyó terén (mint ahogy Maestro kamerái is így működnek), a zaján vagy a hatótávolságán is lehetne módosítani.

Meglátjuk, hogy a Ubisoft hogy gondolkodik, de egy biztos: sokkal jobb végre két használható operátort kapni és utána belőni az erejüket, mint olyasvalakit, akire rá se néz a közösség, és végül eltűnik a süllyesztőben.

Most pedig ti jöttök: ti hogy járnátok el Melusi nerf ügyben? Alább szavazhattok, kommentben pedig egészen nyugodtan jöhetnek az ellenérvek, elvégre ez csak egy véleménycikk!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva