Le a kalappal a kiadó előtt.
George Floyd halála most az egyik leggyakrabban előkerülő téma, sorra fejezik ki szolidaritásukat a gaming világában jelenlévő cégek. Tegnap a Blizzardról olvashattatok, melyben a cikk elején olvashatjátok a történetet, ha valaki lemaradt volna:
Kettős mérce kimaxolva: ismét arra húzott a Blizzard, amerre érdeke volt, fellázadt a Twitter
Már itt is kiemeltük, amit sokan mások: szép dolog az együttérzés kifejezése, de ilyen formában nem több, mint az imázs építése. Nos a Supercell megmutatta, hogyan kell ezt tisztességesen csinálni:
A szavak helyett a tettek beszéljenek:
- Két alapítványnak (Black Lives Matter, NAACP Legan Defense) is adományoznak.
- Az alkalmazottak adományait is segítik.
- Leállítják a reklámozást az USA-ban, hogy az ennél fontosabb média üzeneteknek (ami a rasszizmus elleni kampányhoz tartozik) teret adjanak.
Nagyon örömteli, hogy végre egy kiadó nem csak üres szavakkal, hanem cselekedettel is támogatja a mozgalmat, le a kalappal a Supercell előtt!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!