Gaming

Hatalmas nyitott világgal érkezik a Diablo 4, ami teljesen egyedül is óriási élmény lesz!


A Blizzard megint nagyot guríthat.

Legutoljára négy hónappal ezelőtt számolhattunk be arról, hogy a Diablo 4 – többek közt – változatos ellenfelekkel, praktikus inventoryval és couch kooperatívval fog megérkezni. A fejlesztők most egy újabb adag információt osztottak meg az ízig-vérig sötét akció-RPG-jükkel kapcsolatban, amiket most szépen be is mutatunk nektek.

Elsőként leszögezték, hogy a fejlesztés kezdete óta folyamatosan, sokszor egymással együtt játszva tesztelik a játékot annak érdekében, hogy a lehető legkevesebb hiba lehessen benne. Így jutottak el arra az elhatározásra is, hogy a Diablo 3-ban látott portréfelvillantós párbeszédek helyett lényegesen izgalmasabb formát adjanak a dialógusoknak, ezért helyette a – más játékokban már megszokott – kameraközelítős és mozgatós megoldást fogják alkalmazni, ha például egy NPC-vel kezdünk el társalogni, illetve a főhőst megmozgató jelenetekkel is fel fogják dobni ezeket a részeket.

Természetesen a történet nagyobb fordulópontjait átvezető animációkkal élhetjük majd át, amik kapcsán szerencsére már többször is bizonyított a Blizzard csapata, akik nem mellesleg elárulták, hogy ezúttal még jobban bele fognak illeszkedni ezek a pillanatok a játék egészébe. Mindezek mellé kapni fogunk egy óriási nyílt világot, ahol csak rajtunk áll, hogy mivel töltjük el az időt: a sztorira fókuszálva pörgethetjük a főküldetéseket, vállalhatunk mellékküldetéseket, ha pedig pihenni szeretnénk, akkor részt vehetünk különböző eventeken, tolhatunk egy kis craftolást, vagy egy kis vérpezsdítő world PvP-t.

Mivel tényleg nagy lesz a játékon belüli játszótér, ezért mountokat is fogunk kapni, akiket majd úgy csinosíthatunk, ahogy mi akarunk. Újdonságként jönnek a Táborok is, amik kicsit a Far Cry-ban látott outpostokhoz hasonlítanak, azaz minden ilyen területet ellenfelek foglaltak el, akiket a túlvilágra küldve átvehetjük a hatalmat az adott pályarész felett, ahova küldetéseket adó NPC-ink boldogan beköltözhetnek egy könnyen megközelíthető waypoint társaságában.

 

A játéktesztek alatt rájöttek arra, hogy ha túlságosan a multiplayer irányába viszik el a játékot, akkor a játékosok sokkal kevésbé fogják fenyegetőnek érezni a Diablo 4 világát. Éppen ezért lesznek olyan területek, ahol találkozhatunk majd más felhasználókkal – mondjuk a world eventek alatt – de több olyan is, ahol kizárólag egyedül, vagy maximum a partynkban lévő arcokkal kell teljesítenünk az aktuális feladatokat – például ilyenek lesznek a klasszikus dungeonök.

Ebből is látszik, hogy a játékot úgy szeretnék skálázni, hogy a magányos farkasoknak éppen akkora szórakozást tudjon nyújtani, mint azoknak, akik többedmagukkal akarnak végigrongyolni a történeten. Sok változtatást fognak kieszközölni a megszerezhető tárgyak szintjén is, de ennek pontos részleteiről a későbbiekben fognak beszámolni.

Az imént felsorolt dolgok mellett ezerrel azon is dolgoznak, hogy minden egyes választható karakter teljesen egyedi élményt nyújthasson. Ami viszont picit aggasztó, hogy elmondásuk szerint még az alfa fázist sem érték el, de ha egy több szempontból is zseniális játékot kapunk a végén, akkor simán megéri még várni rá.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva