Reméljük, hogy az óra csak a kezdet.
Nemrég beszámoltunk arról, hogy David Beckham e-sport szervezetbe invesztál, de az egyik legnagyobb olasz luxusmárka, a Gucci is tiszteletét tette az e-sport világában, méghozzá egy Fnatic-kal közös kollaboráció keretein belül.
A Gucci egy olyan karórát dobott piacra, amelyet a Fnatic csapata, annak logója és színei inspiráltak. Az óra 1150 fontot, azaz mintegy 450 ezer forintot kóstál, és kizárólag a Gucci weboldalán vásárolható meg.
Az óralap és a foglalat egyaránt narancssárga, illetve fekete színben pompáznak, 6 óránál látható egy Fnatic logó, továbbá a szíjon látható “GG” egyaránt utal a Gucci alapítójára (Guccio Gucci), illetve a gaming körökben használatos Good Game-re.
A Gucci és a Fnatic duójának nem ez az első együttműködése, hiszen az év elején a brit szervezet LoL csapata meghívást kapott a milánói divathétre, ahol a show-t az első sorból, Gucci öltözetben követték végig.
Borítókép: fnatic
Ezt már olvastad?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!