Gaming

A Cyberpunk 2077-et a fő sztori befejezése nélkül is végig lehet játszani!


A Cyberpunk 2077 forradalmasíthatja a videojátékok küldetésrendszerét!

A CD Project Red – leginkább a The Witcher 3 óta – messze híres arról, hogy a küldetéseit, legyen szó a legkisebb mellékszálról, a lehető legnagyobb odafigyeléssel és részletességgel alkotja meg. Sőt, a Vaják 3-ban odáig mentek, hogy sokszor az opcionális történetek jobbak voltak a fő történeti szálnál. A fejlesztők a Cyberpunk 2077 esetében már korán leszögezték, hogy a továbbiakban ez csupán az alapot fogja adni, ezt az élő-lélegző és teljesen magával rántó rendszert egy teljesen új szintre szeretnék emelni.

Eddig ennél többet nem igazán tudtunk meg a Cyberpunk küldetésrendszeréről, most viszont a küldetésekért felelős vezető fejlesztő, Pawel Sasko osztott meg pár fontos és érdekes részletet ezt illetően a lengyel Spider’s Web oldalnak adott interjújában.

“A Cyberpunk 2077 küldetéseit a The Witcher 3-ban alkalmazott struktúrára alapoztuk. A The Witcher-ben a mellékküldetések a fő sztoritól függtek, annak fényében változtak, erre volt felfűzve az egész struktúrája, ezt mi “füleknek” hívtuk.” – mondta Sasko – “A Cyberpunkét pedig búzaszálnak, mivel van egy központi szál, ami köré különböző mellékágakat építettünk, amiket különböző módokon fogunk tudni majd aktiválni. A módszerrel olyan lehetőségeink adódhatnak, amilyenek eddig soha: a mellékágakkal teljesen megváltoztathatjuk a fő küldetést, sőt, ilyen módon még a játékot is kijátszhatjuk úgy, hogy közben nem láttunk semmit a fő történetből. Persze befejezzük a játékot, az élmény is teljes lesz, csak ezáltal egy teljesen más végkifejletet kapunk, teljesen más döntésekkel, azelőtt nem látott más karakterekkel és kapcsolatokkal.”

Is Cyberpunk 2077 Like Cyberpunk 2020 or D&D? – NightCity

Sasko hozzátette, hogy már rögtön a játék elején egészen sokat fog befolyásolni a karakterünk megalkotása is, ugyanis nem mindegy milyen hátteret választunk magunknak.

“Észre fogjátok majd venni, hogy attól függően, milyen eredettörténetet választunk magunknak, Jackie sztorija is megváltozik – kezdett bele a fejlesztő – Ez csak egyetlen példa arra, mennyire számítanak a döntéseink: ha a karakterként egy teljesen másik helyen születünk, akkor egy másik sztorit is kapunk majd, ugyanakkor Jackie története és a vele való kapcsolatunk is másképp alakul, mint mondjuk előtte. Kicsit olyan mint a pillangó-effektus, és ez még csak egyetlen példa a játék elejéből, hogy a döntéseink-választásaink valójában mennyire is határozzák meg, hogy a minket körülvevő világ miként tekint ránk.”

Mindez azt jelenti, hogy minden egyes, a legapróbbnak tűnő mozzanat is komolyabb hatással lehet a teljes játékra. Egyelőre viszont nehezen tudom elképzelni azt a komplex rendszert, ami alapján úgy is maradéktalanul befejezhetjük a Cyberpunkot, hogy a klasszikus értelemben a fővonalhoz hozzá sem szagoltunk. Szerencsére nem az én képzelőerőm szab határt a CD Project Red fejlesztőinek, így ha valóban sikerült ezt megalkotniuk (ugyanis a játék már készen van), az azt jelenti, hogy november 19-én a Cyberpunk 2077 forradalmasíthatja a videojátékok eddig ismert küldetésrendszerét!

Zseniális egyedi megjelenésű Xbox Series X konzolokat tervezett egy tehetséges dizájner!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva