Valorant

Így nézett ki a VALORANT négy évvel ezelőtt!


Sok idő eltelt azóta...

A Riot Games tegnap egy új bejegyzést osztott meg a hivatalos weboldalán, amely a “The Birth of Ascent” (Ascent születése) címet kapta. A cikk azt hivatott bemutatni, hogy miként készült a pálya, és milyen változásokon ment keresztül a fejlesztés első stádiuma óta.

A fejlesztő egy fotót is mellékelt a map négy évvel ezelőtti állapotáról, amire azonnal mindenki felkapta a fejét, és Redditen is azonnal az egyik legnépszerűbb tartalom lett.

A VALORANT fejlesztése 2014-ben kezdődött, és tisztán látszik, hogy a kezdetekkor egy olyan pályában gondolkodtak, ami a CS verziókban már bevált. Ez nem véletlen, hiszen a készítők között többen is dolgoztak korábban a CS 1.6-on.

A pálya struktúrája a hagyományos két lerakós, mides elgondolás, és ez egyértelműen kilóg a többi map (Split, Bind, Haven) közül, hiszen igazi középső rész egyiken sincs (Split-nél már dolgozgatnak rajta).

Ascent tökéletesítésébe bizonyára rengeteg időt öltek, hiszen – érdekes módon – a zárt béta alatt nem is volt a játékban, csak a teljes megjelenéskor érkezett meg, mint negyedik pálya.

Ezt már olvastad?

A need more DM a legjobb négy között zárta a WePlay! Invitational-t!

Csatlakozz még ma folyamatosan épülő Valorant közösségünkhöz és Discord szerverünkhöz!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva