Nem csak kreatívak a srácok, hanem jófejek is.
A legtöbben már hallhattatok róla – vagy legalább láthattátok Twitchen -, hogy rövid idő alatt mekkora népszerűségre tett szert a Fall Guys, amire természetesen mi is szépen rácsúsztunk. A minap a játék készítői egy igazán különleges jótékonysági akciót hirdettek, amivel a legnagyobb márkákat akarják megszólítani.
🔥 BATTLE OF THE BRANDS 🔥
The thirst from brands has been unreal… so we’re turning it into something positive!
Prize: Your brand inside Fall Guys as a costume!
👉 To enter:
Reply to this tweet with the highest amount of money you would be willing to donate to @SpecialEffect— Fall Guys 👑 (@FallGuysGame) August 17, 2020
A Battle of the Brands névre hallgató kezdeményezésükben az a brand, amelyik a legmagasabb összeget adományozza a testi fogyatékos gamerek támogatásával foglalkozó SpecielEffect szervezetnek, az kap egy saját skint a Fall Guysban. Az akciójuk már most úgy néz ki, hogy sikerrel fog járni, hiszen jelenleg a legnagyobb licit 325 ezer dollár, ami reményeink szerint még fog sokkal feljebb is menni.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!