A Riot az eddigi legszerényebb frissítést adta ki.
A kötelező jellegű nyári szabadságolások alaposan rányomták a bélyegét a Riot munkájára, hiszen hiába jelentették be már lassan két hete, hogy hamarosan jön a Valorant újragondolt pingelési rendszere, egyelőre óriási csend van ezzel kapcsolatban. A mai napon viszont megérkezett a játék 1.06-os frissítése, ami az eredetileg átlőhetetlen falok problémáján nem javít, de egy-két fontosabb dolgon azért igen.
A legfrissebb update legfontosabb változtatása, hogy végre valahára lecsökkentették a shotgunok pontosságát azokra az esetekre, amikor levegőben lővünk velük. Ennek hála a szórásuk 0.5-ről 1.25-re nő, amivel értelemszerűen azt szeretnék a Valorant fejlesztői elérni, hogy inkább közelharcokban használjuk ezt a fegyvertípust.
A másik érdekes újdonság, hogy változtattak Phoenix Curveball és Breach Flashpoint képességén annak reményében, hogy a velük találkozó ellenfelek könnyebben meg tudják állapítani, hogy mikor érdemes elfordulni előlük. Ahogy a fenti videóban is láthatjátok, ez nem sikerült teljesen jól, hiszen Phoenix esetén sokkal nagyobb ívben repül a labda, ami még több lehetőséget adhat az ügynököt favorizáló játékosoknak.
Mindezek mellett kaptunk még egy Quality of Life változtatást is, amivel a Collection menüpontban a kliens újraindításáig bekapcsolva marad a Show Owned Only funkció. Végül pedig pár apróbb javítás is érkezett, amivel a party chat, a felhasználói felület és a Battle Pass is valamivel jobb lett.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!