Reméljük, hogy legközelebb nem vetemednek majd ilyesmire.
Eléggé régen elmúltak már azok az idők, amikor az Electronic Arts a játékosok kedvenc kiadói közé tartozott, amihez – többek közt – nagyban hozzájárult az, hogy évről évre minimális újítással próbálják eladni teljes áron a legnépszerűbb sportjátékaikat. Ezúttal pedig úgy haragították magukra az embereket, hogy a több mint 20 ezer (!) forintba kerülő UFC 4-et pakolták tele reklámokkal, amikor ezt ingyenes játékok fejlesztői szokták használni arra, hogy némi bevételt szerezzenek maguknak.
Természetesen annak rendje és módja szerint kitört a teljesen jogos lázadás az EA arcátlan húzása ellen, ami annyi vásárlót bosszantott fel, hogy a kiadó – a minél kisebb arcvesztés reményében – utólag ki is vette a teljes képernyőn terpeszkedő hirdetéseket. Ezek után nagyon reméljük, hogy tanultak az esetből és még egyszer nem játsszák el ugyanezt azokkal a játékosokkal, akik nem kevés pénzt áldoznak arra, hogy zavartalanul, idegesítő reklámok nélkül tudjanak hódolni kedvenc szenvedélyüknek.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!