Naná, hogy belepiszkálnak.
Mark Yetter, a játék vezető dizájnere elárulta, hogy milyen célokat akarnak elérni a dzsungelben. Az első ezek közül, hogy több lehetséges útvonalon érje meg haladni, jelenleg ugyanis bizonyos szörnyet jobban megéri leszedni. Ezért az előszezonban minden camp 20 páncéllal és mágia ellenállással rendelkezik majd, ami a szintjüktől függően növekszik, az életükkel együtt. Most ez nem egyezik meg, a farkasok például 10 páncéllal kezdenek, míg a békának egész végig 0 van. Ezzel a változtatás valószínűleg tovább tart majd teljesen kipucolni a dzsungelt.
Növelik a szörnyek mozgási sebességét, így nehezebb lesz őket húzni, vagy ha úgy tetszik, kite-olni. A Riot szeretné elérni, hogy ez a technika ne legyen olyan jelentőségteljes, ennek viszont az a hátulütője, hogy több sebzést kapnak majd a dzsungelesek. Így nehezebb lesz túlélnie például Karthus-nak, akinek lételeme a kite-olás, de a többi papír jungler is rosszabb helyzetbe kerül.
Végül szeretnék elérni, hogy könnyebb legyen beletanulni ebbe a szerepbe. Ennek valószínűleg az az oka, hogy még mindig a dzsungeles az egyik legnépszerűtlenebb poszt a játékban, minden korábbi próbálkozásuk ellenére. Ezt úgy szeretnék elérni, hogy rejtett mechanikákat vizualizálnak, de ezt Yetter egyelőre nem részletezte.
One last Preseason Preview before PBE:
Jungle – doing very light changes:
-Increase pathing diversity by making camp resistance more uniform
-Expose some hidden mechanics visually to help newer players learn the jungle
-Slight reduction to the power of kiting camps pic.twitter.com/SbXcp1uuuZ— Mark Yetter (@MarkYetter) September 28, 2020
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!