League of Legends

A 2020-as LoL világbajnokság eddigi legfontosabb karakterei


Mutatjuk a hősöket, amelyek a legnagyobb hatással voltak az idei Play-in szakaszra.

A Play-in alatt a játékosoknak és az edzőknek van lehetőségük tökéletesíteni a stratégiát, még a fő esemény előtt. Most arról lesz szó, hogy mely karakterek uralták a világbajnokság ezen szakaszát.

Ornn

Haladjunk is fentről lefelé, a felső ösvényt Ornn uralta, 11-ből 10 meccset megnyertek vele, illetve 87 százalékban választották, vagy tiltották ki. A profi játékban általában tankokat visznek topra, a Fiorához és Renektonhoz hasonló bruiserek helyett. Ornn remek választás, elvégre megállja a helyét az ösvényen, később pedig hasznos része a csapatnak, hála a kitjének.

Lillia

Előszeretettel vitték a dzsungelbe, viszont a végén 16 játékból csak a meccsek 31 százalékát nyerték meg vele. Pedig lenne benne potenciál, elvégre egy jó kombóval az ellenfél nagy részét elaltathatja, ez mégsem hozott túl sok sikert.

Orianna

A meccssek 87 százalékán választották vagy tiltották, 10 meccset pedig megnyertek vele a 11-ből. Nem is csoda, hisz a profi játékra jellemző, hogy lassan indulnak be a teamfightok, Oriannával pedig messzebbről is lehet sebezni az ellenfél csapatot, az ulti hatékonyságáról nem is beszélve.

Senna

Nem a legjobb győzelmi aránnyal, de a meccsek felén ott volt, kitiltva vagy épp választva. A LoL egyik legújabb alsó ösvényesével 7 meccset nyertek és 6-ot vesztettek, ami 54 százalékos győzelmi arányt jelent.

Leona

A játék régi support tankja most a profik körében is tündököl, már nem annyira, mint Ornn vagy Orianna. De ettől még 18 meccsből 66 százalékos győzelmi arányt csináltak vele, tehát 12 meccset sikerült megnyerniük. Ebbe a szerepbe egyébként egyre gyakrabban visznek olyan karaktereket, akik el tudják kezdeni a teamfightot, ilyen például Rakan és Alistar, nem lepődünk meg azon, hogy Leona is megjelent.

Adatok: Gol.gg

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva