A magyar A-games könyvnyomtatással (!) foglalkozó játéka csaknem megduplázta a Kickstarteren a kitűzőtt 17 ezer dolláros összeget. És még 8 nap hátra.
Az egyre nagyobbra törő magyar A-games (mely a 12 órás társasjátékfejlesztő-versenyt, a Board Game 12-t is szervezi) Impressionje nem éppen szokványos témával foglalkozik: a könyvnyomtatással. Van egy kis könyvnyomtató cégünk, mely a bővülő európai piacon próbálkozik. Megrendeléseket veszünk föl, ezeket a kapacitásunktól függően kell teljesítenünk. Folyamatosan venni kell alapanyagot, meg új technológiát is, mindezt egy nagyon egyedi és érdekes akcióválasztó mechanikával. A kiadó a hazai backereknek ingyenes kiszállítást és csoportos kedvezményt biztosít. A kampány egyébként elérte, sőt 8 nappal az október 19-i zárás előtt majdnem meg is kétszerezte a kitűzött – egész pontosan – 17 746 dolláros célt.
A dungeon szó a Board Game Geek mintegy nyolcszáz tétel címében szerepel, míg a fighter háromszázéban. Vagyis a Dungeon Fighter nem éppen a címével emelkedik ki a játékdömpingből. A Horribe Guild új projektjének alapleírása sem tartogat túl sok meglepetést: a játékosoknak össze kell fogniuk, hogy legyőzzék a szörnyeket kockadobásos harcokban. Ám a kockadobást nem szokványos módon kell érteni, ugyanis azt, hogy mennyit sebzünk a szörnyetegeken, az határozza meg, hogy a kocka a tábla melyik részére esik/gurul! Így lesz a Dungeon Fighter egyszerre ügyességi és szerepjáték.
A három évvel ezelőtti Dinosaur Island a Kickstarter egyik legnagyobb sikere, egyben meglepetése volt. Egy Jurassic Park-szerű létesítményt kell üzemeltetni, neonrózsaszín dinófigurákkal. Először félmillió dollárt raktak össze ötezren, majd egy múlva a reprintre mindezt megnégyszerezték, vagyis nem kevesebb, mint kétmillió dollárt dobtak össze rá! Nem volt kérdés, hogy lesz harmadik kampány, ami nem egyszerű újrakiadás, hanem spinoff, ráadásul mindjárt kettő: Dinosaur World és Dinosaur Island: Rawr ‘n Write.
Folytatás a Tarsasjatekok.com 41. heti Kickstarter-ajánlójában
Kerekasztal magyar gyerektársasjáték-fejlesztőkkel:
“Képesek vagyunk átvinni a teljesítménykényszert a játékra is”
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!