A Game Pass-hoz pedig nem ártana ezt rendbe hozni.
A legtöbb játékos már megtanulta, hogy érdemes fenntartásokkal kezelni a gyártók által elsütött, hangzatos marketingszövegeket, hiszen simán előfordulhat, hogy előbb vagy utóbb megcáfolják őket. Úgy néz ki, hogy így lehet ez most a Microsoft XBOX Series X esetén is, ami bár papíron valóban a világ legerősebb konzolja, de a Digital Foundry tesztjeiből kiderült, hogy a multiplatform címek futtatása során rendszerint alulteljesít az óriási eladási rekordot felállító PlayStation 5-tel szemben.
Ugyebár sokan még a következő generációs konzolok megjelenése előtt kihangsúlyozták, hogy a teraflop szintjén amúgy jól látható különbség nem feltétlen fog látszódni az új játékok teljesítményében, hiszen a fejlesztőknek első körben alaposan ki kell ismerniük az új gépekhez tartozó fejlesztői kiteket. Utóbbiakkal kapcsolatban pedig fontos megjegyezni, hogy a fejlesztőcsapatoknak szánt PlayStation 5 konzolokat hamarabb kapták meg a nagyobb stúdiók, mint az XBOX Series X-et, ami miatt még akadhatnak problémák az adott platformra való optimalizálással.
Természetesen a Microsoft is megszólalt a témával kapcsolatban, akik megjegyezték, hogy ők is észlelték a teljesítményproblémákat bizonyos játékok esetén, ezért folyamatosan azon dolgoznak, hogy feltárják a hiba okát és a fejlesztőkkel közösen találjanak minél hamarabb megoldást rá. Ugyanakkor hozzátették, hogy még a konzolgeneráció legelején járunk, amikor nagyon keveset tudnak a next-gen konzolokban rejlő potenciálról, így még biztosan fognak finomítani az új gépek adta élményen.
Így hát minden XBOX rajongó nevében reméljük, hogy lassan, de biztosan ki lesznek küszöbölve a konzolok közötti teljesítménykülönbségek, addig pedig mindenki várjon türelemmel, hiszen előbb, vagy utóbb a Microsoft vadiúj gépe méltó lesz a világ legerősebb konzolja névre.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!