Pedig nagyon sok PlayStation és XBOX tulajdonos örült volna neki.
Az idei év legjobban várt játéka kétségkívül a Cyberpunk 2077 volt, ami ugyan már a megjelenés napján visszahozta a teljes fejlesztési költségét a 8 millió előrendelőnek hála, ám sokan nem örülhettek azok közül, akik a konzolos változataira ruháztak be. Mi is írtunk róla korábban, illetve a TheVR-os srácok is letesztelték a játékot, ami rengeteg teljesítményproblémával, buggal és crasheléssel érkezett meg, ami miatt nagyon sok játékos inkább visszakérte a pénzét, mint hogy megvárja a jövőben érkező javításokat.
Természetesen megszólalt az üggyel kapcsolatban a CD Projekt Red csapata, akik közleményben kértek elnézést azoktól a konzoltulajdonosoktól, akik PlayStation 4-re és XBOX ONE-ra szerezték be a játékukat. Egyúttal sajnálják, hogy nem fordítottak elegendő időt arra, hogy az előző generációs gépeken is jól fusson a Cyberpunk 2077, amivel kapcsolatban ráadásul semmilyen információt nem osztottak meg a játékosokkal, akik egyszerűen így nem tudhatták, hogy pontosan mit rendelnek elő.
Egyúttal megígérték, hogy folyamatosan kihoznak majd újabb frissítéseket a játékhoz, amiknek hála lényegesen jobban fog futni a Sony és a Microsoft előző generációs konzoljain. A nagyobb javításokra viszont a vészesen közelgő ünnepi szezon miatt januárig várni kell, de az év első hónapjában és februárban már sokkal stabilabb Cyberpunkot fogunk kapni.
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) December 14, 2020
Azt azonban hozzátették, hogy sosem fog úgy kinézni a játék, mint a következő generációs konzolokon, vagy az erősebb PC-ken, úgyhogy egyelőre kérdéses, hogy a patchek után mégis mennyivel lesz jobb a korábbi állapotokhoz képest PlayStation 4-en és XBOX ONE-on játszani vele.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!