Mikor poltergeist fegyverek lövöldöznek egymásra!
A Cold War és a Warzone első közös szezonja számos izgalmas dolgot tartogatott a battle royale és a multiplayer mód játékosai számára egyaránt, a rajt viszont – ahogyan megszokhattuk már – közel sem volt zökkenőmentes. A szezon kezdetekor például számos PC-s játékos nem tudott meccset indítani, emiatt kikapcsolták a crossplayt és odázták a kezdést is, de sok-sok újabb hiba is felütötte nem kívánatok kobakját.
Az egyik ilyen hiba egy égető probléma megoldásából eredt, ami a loadout dropok sebzését voltak hivatottak teljesen megszüntetni. Ez mind szép és jó, csakhogy a játéksok rájöttek, hogy ha a drop alá álnak, ami aztán rájuk esik, abból kipattanva láthatatlanná válnak.
A hibát azóta elméletileg javították, most viszont a Cold War Multiplayer módjában változnak egyre-másra láthatatlanná komplett lobbyk.
Szerencsére vagy sem, a hibát nem lehet direkt előidézni, bár nehezen hiszem, hogy bárki arra vetemedne. A hiba miatt ugyanis a saját és az ellenfél csapata is bebújik a láthatatlanná tévő köpeny alá, amiből csupán a fegyver kandikál ki. A hiba egyszer vicces, kicsit olyan mint egy új játékmód, melyben repülő fegyverekre kell vadásznunk, egy idő után viszont igencsak frusztrálóvá tud válni.
Az ünnepeken túllendülve és az új évre fordulva a Treyarch fejlesztői újult erővel vághatnak a javításokba, melyek valószínűleg hamarosan megérkeznek és számos problémát orvosolnak majd. Köztük is remélhetőleg a Warzone egyik legidegesítőbbikét, ami miatt játékosok teljesen véletlenszerűen a pálya egyik pontjából a máasikba teleportálhatnak…
Újonnan már teleportálhatunk is a Warzone-ban, naná, hogy egy bug miatt!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!