A Magyar Marketing Szövetség második alkalommal díjazta az év legjobb sportmarketing megoldásait, köztük az e-sport kategóriát is.
A frissen alapított DomiNation Esports két dobogós helyezést is begyűjtött, hiszen a legértékesebb e-sportolók rangsorában Molnár “molnargabo” Gábor végzett az élen, míg a sportolóknál Szoboszlai Dominik lett a második.
Nemrégiben mi is beszámoltunk a Szoboszlai Dominik által alapított és a Leet stratégiai támogatásával útjára indított DomiNation Esports-ról. Az esport szervezet első igazolása Molnár “molnargabo” Gábor lett, aki a klubnál nemcsak játékosa, hanem szakmai tanácsadója is egyben. A FIFA játékost és streamert most a legértékesebb e-sportolónak választották, őt a LoL-os Subicz “bluerzor” Dániel, illetve az F1 Esports Pro Series versenyzője, Bereznay Dániel követi.
“A 2020-as év egyik legnagyobb nyertese az e-sport volt. Az élő sport hiánya miatt jelentősen növekedtek az e-sport események nézőszámai és így természetesen a versenyzők iránti figyelem is. A Neticle elemzése alapján a magyar piac legértékesebb e-sportolója jelenleg Molnár Gábor, mellette Subicz Dániel és Bereznay Dániel is kiugróan sikeres éven van túl, ami személyes márkájuk értékének is érezhető növekedést hozott.” – olvasható a Sportmarketing Tagozat weboldalán.
A legértékesebb sportolók:
- Hosszú Katinka
- Szoboszlai Dominik
- Kapás Boglárka
A legértékesebb e-sportolók:
- Molnár “molnargabo” Gábor
- Subicz “bluerzor” Dániel
- Bereznay Dániel
Forrás: MMSZ Sportmarketing Tagozat
Gratulálunk a díjazottaknak és további sok sikert kívánunk!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!