Overwatch

Hogyan is változott pontosan a respawn rendszer?


Avagy egy változás, ami nem lett pontosan kifejtve a friss patch notes-ban. Megmagyarázzuk.

Ahogyan arra számítottunk, az éjszaka folyamán befutott a legújabb frissítés az Overwatch-hoz: a Blizzard szokás szerint hosszas patch notes-ban sorolja, mi minden változott a játékban. Van azonban egy sor, ami nem teljesen tiszta:

Változtattunk a respawn időzítésén, hogy limitáljuk a védekező oldal időhúzási stratégiáját, amikor a támadó csapat egyértelmű előnyben van.

Ez így nem igazán konkrét, hiszen csak az jön le, hogy valami változott – hogy pontosan mi, az már kevésbé. Scott Mercer dizájner szerencsére a segítségünkre szaladt, és kifejtette, miről is van szó pontosan.

  • A respawn eddig úgy működött, hogy ha a támadók legalább 30 másodpercig előnyben voltak egy ponton, akkor a védekezők respawn ideje elkezdett növekedni. A növekedés lineáris azzal, hogy a támadók mennyi ideje vannak előnyben, és eddig 90 másodpercnél érte el a maximumot.
  • Ez most annyiban változott, hogy a növekedés már 15 másodpercnyi előnynél megkezdődik és 75 másodpercnél éri el a maximumot.

A gyakorlatban tehát annyi történt, hogy maradt a 60 másodperces sáv, ám 15 másodperccel előrébb hozták. Fontos, hogy ha a támadók létszámhátrányba kerülnek, akkor az óra nem nullázódik, hanem csökkenni kezd, ugyanúgy lineárisan, mint amikor növekszik.

A Blizzard a változtatással azt szeretné elérni, hogy a védekező csapat nehezebben tudjon időt húzni azzal, hogy valaki mindig beszalad a pontra, miközben a támadók egyértelmű előnyben vannak már.

Mi változott még?

Ahogy említettük, rengeteg apróságot szerelt az Blizzard az új patch-ben. Mi most csak a legfontosabbakat fogjuk kiemelni – aki mindenre kíváncsi, az nyálazza át a hivatalos patch notes-ot.

  1. Itt az új Loot Box rendszer! Drasztikusan lecsökkentették az esélyét annak, hogy olyan itemet bontasz, ami már megvan. Emellett a kapott kreditek átlagos mennyiségét is megnövelték.
  2. Új Highlight lehetőségek! Egyrészt csinálhatunk sajátokat: egyetlen gombnyomással elmenthetjük az utolsó 12 másodpercet. Ezeket a “Recently Captured” menüben tárolja majd a játék, maximum 36 darabot (de kliens frissítésnél törlődnek!). Az automatikusan generált Today’s Top 5 továbbra is csak 24 óráig marad meg. Viszont: immáron képesek leszünk exportálni a videókat a gépünkre.
  3. A McCree Flashbangjével megbénított ellenfelek jelentősen lelassulnak.
  4. Reaper hangeffektje a Shadow Step használatakor 50%-kal kisebb távolságig hallatszik.
  5. Reinhardt 10 százalékkal gyorsabban lendíti a kalapácsát.
  6. A Graviton Surge használatakor Zarya a mozgással kapcsolatos képességeket is letiltja.
  7. Új hangeffekteket kapott Genji és D.Va, amikor sikeresen semlegesítenek egy Ultimate képességet.
  8. És végül, de nem utolsó sorban: bekerült a játékba Doomfist!

Doomfist megjött és nem kegyelmez!

Borító: Blizzard

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva