Counter Strike

Gyorsabb futás és kifáradás a CS:GO-ban is? Miért is ne!


Ez a változás gyökeresen formálná át a játékot, de vajon inkább nyernénk vagy veszítenénk vele?

Számos FPS-ben bejáratott módszer a sprintelés, melynek lenyomásával bizonyos ideig gyorsabban futunk a mapon. Utána a karakter kifárad, pihennie kell, de még egy rövid ideig tartó gyorsítás is hatalmas változásokat hozhatna a CS:GO-ban.

Mi változna, ha bekerülne?

Alapvetően az, hogy sokkal dinamikusabb lenne a játék!

  • Új időzítések: A pályákon eddig megszokott timingok tökéletesen átformálódnának. Egy gyors közép rush pillanatok alatt befutna, még mielőtt a védekező oldal elfoglalná az előnyösebb pozikat! Vagy éppen a CT-k érnének oda egy tökéletes helyre, ahova eddig be se kellett nézni!
  • Rövidebb forgatások: Akár a terrorok terelése utáni felbukkanást nézzük egy másik lerakón, akár a CT-k egymásnak való besegítését, mindkettő lerövidülne. Ez főleg a védekező oldalnak lenne hasznos, hiszen a 40 másodperces hatástalanítási idővel jobban tudnának játszani retake esetén.
  • Új ugrások a pályákon: Aki KZ-zik tudja, ha nagyobb lendülettel futsz neki az akadálynak, annál messzebbre tudsz ugrani egy kis bunny-hoppal. Ha lehetne sprintelni, még nagyobb lenne a lendület, eddig elérhetetlen ugrásokat lehetne megoldani.

Sokan, akik más FPS-ből érkeznek, már megszokták ezt a lehetőséget. Éppen ezért lassúnak és vontatottnak érzik a CS:GO-t, nem is nagyon szeretnek bele. A kiszámíthatatlanabb játékmenet mellett tehát új érdeklődőket is bevonhatna az újítás.

Persze az is lehet, hogy a régi motorosok viszont épp ezért utálnák meg, mert nem működnek az eddig megszokott rutindolgok, és teljesen randommá válnának a körök.

Ti mit gondoltok, hiányzik ez az újítás a játékba?

Forrás: Team dignitas

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva