Az új Evelynn külseje és szövegei szerintem mindenkinek bejönnek, de mi a helyzet a játékbeli teljesítményével?
A régi Evelynn egy olyan hős volt akit azért pickeltél, hogy az első 10 percben megnyerd a játékot, utána ugyanis drasztikusan csökkent a hatékonysága. A rework próbált ezen változtatni és az early game gyengítése mellett sokkal erősebbé tették Evelynnt a 6-os szint megszerzése után. Az ekkor elérhető láthatatlanság lehetővé teszi, hogy Evelynn könnyedén és gyorsan mozogjon a Riften, az ulti pedig nem csak egy erős befejező képesség, menekülésre vagy pozícióváltásra is kiváló.
Az elsőre tetszetős változások azonban nem hoztak javulást Evelynn statisztikájában. Győzelmi aránya az egyik legrosszabb a játékban, csak Ryze bizonyult nála is sikertelenebbnek:
Viszont a rossz statisztikákat, betudhatjuk annak is, hogy mivel új hős még mindenki csak tanulgatja vele a játékot. Ez történt ugye Ornn esetében is.
Ezt kiválóan bizonyítja ez a grafikon:
Itt azt láthatjuk, ahogyan egyre többet játszottak az adott játékosok Evelynnel, úgy nőtt a winratejük is egyre jobban!
Ez nagyjából annyit bizonyít, hogy a reworkolt Evelynn egy erős hős, azonban elsőre nehéz vele játszani, így bele kell fektetni egy kis időt mire sikeresek lehetünk vele.
Mindezeken felül a Riot úgy látja, nem baj, ha ad egy kis segítséges a karakternek. A PBE-n már készül is számára a buff:
- Az alap armor 28-ról 37-re nőtt a tesztszerveren
- Hate Spike (Q)
- A cooldown 8 másodperc helyett 6 lesz minden szinten
- A cooldown 60% helyett csak 30%-al csökken jungle monster találat esetén
- A Q első skillshot részének sebzése 25/30/35/40/45-ről 35/40/45/50/55-ra nőtt
- A tüskék sebzése pedig 25/30/35/40/45-ről 35/40/45/50/55-ra nőtt
- Whiplash (E)
- A sebzés 30/45/60/75/90-ről 40/55/70/85/100-re nőtt
- Az erősített verzió sebzése pedig 60/80/100/120/140-ről 70/90/110/130/150-re nőtt
Szerintetek valóban ilyen rossz az új Evelynn vagy csak egy kis időre van szüksége?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!