PUBG

BRÉKING: Holnap reggeltől tesztelhetjük az 1.0-t, itt a changelog!


Végre eljött amire mindenki várt?

Fontos kihangsúlyozni, hogy azért ilyen rövid a tesztelési időszak, mert sajnos ez a build még nem igazán stabil, viszont szeretnék megmutatni a közösségnek min is dolgoznak! Előre is elnézést kérnek az esetlegesen felmerülő crashek, bugok miatt.

Tesztidőszak:

  • CET: November 14 03:00 – November 15 03:00

Regiók & Módok

ASIA/NA – FPP/TPP – SOLO

Az érkező vaulting mellett,változott a ballisztika is, erre egy külön posztban kitérünk majd!

Ha érdekel mi is az a vaulting:

Most már hivatalos: jövő héten kipróbálhatjuk a vaultingot a Test Serveren!

Kliens optimalizáció

  • Optimalizált terep adatok a memóriahasználat visszaszorítása érdekében
  • Kevesebb lag a terep betöltődésekor
  • Kevesebb lag ha több játékos van a látóterünkben

Szerveroptimalizáció

  • Optimalizált szerverteljesítmény a hálózati sebesség finomhangolásával

Akció

  • Mászás,ugrálás, kúszás – VAULTING

Játékmenet

  • A járművezetés egyensúlyában módosítás történt
    * “A vezetés közbeni hangokon is módosítást eszközültünk!”
  • A járművezetés valósághűbbnek fog tűnni
  • Javított jármű és utasanimációk

Ballisztikai átalakítás

  • Mostantől a kilőtt lövedékeket érinti az “air drag” is jelenség is. Ez azt jelenti, hogy a lövedékek egy idő után veszítenek sebességükből, ami ahhoz vezet hogy nagyobb lövedékesést (bullet drop) és hosszabb időt eredményez mire elér a célpontunkig.
  • A nagy scopeok (8x, 15x) mostantól állítható zoomtartománnyal rendelkeznek (alapértelmezetten görgő)
  • Red dot, holo és 2x scopeok célkeresztjének fényerejét szintén állíthatod a görgővel
  • Módosultak a találati területek is
    – A nyakat mostantól védi a helmet
    – A mellkasra érkező találatok mostantól nagyobbat sebeznek
  • Az alap sebzést mostantól befolyásolja, hogy milyen típusú fegyver van a kezünkben
    – A sebzés mostantól függ a következő értékektől:
    — A fegyver alapsebzésétől
    — Milyen távolságból érkezett a lövés
    — Melyik testrészünket találta el
    –A fegyver típusától
  • Javításra került a túlzott aim-punch ami akkor történt ha kihajolás/peekelés közben kaptunk találatot.
  • Eltávolításra került az az effekt ami a fegyverek és közeli tárgyak homályosodását okozta nem scopeolt állapotban.

Járművek

  • Az UAZ mostantól csak 4 férőhelyes

Felhasználói felület

  • Továbbfejlesztett kapacitásmutató az inventory képernyőn

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva