Végre eljött amire mindenki várt?
Fontos kihangsúlyozni, hogy azért ilyen rövid a tesztelési időszak, mert sajnos ez a build még nem igazán stabil, viszont szeretnék megmutatni a közösségnek min is dolgoznak! Előre is elnézést kérnek az esetlegesen felmerülő crashek, bugok miatt.
Tesztidőszak:
- CET: November 14 03:00 – November 15 03:00
Regiók & Módok
ASIA/NA – FPP/TPP – SOLO
Az érkező vaulting mellett,változott a ballisztika is, erre egy külön posztban kitérünk majd!
Ha érdekel mi is az a vaulting:
Most már hivatalos: jövő héten kipróbálhatjuk a vaultingot a Test Serveren!
Kliens optimalizáció
- Optimalizált terep adatok a memóriahasználat visszaszorítása érdekében
- Kevesebb lag a terep betöltődésekor
- Kevesebb lag ha több játékos van a látóterünkben
Szerveroptimalizáció
- Optimalizált szerverteljesítmény a hálózati sebesség finomhangolásával
Akció
- Mászás,ugrálás, kúszás – VAULTING
Játékmenet
- A járművezetés egyensúlyában módosítás történt
* “A vezetés közbeni hangokon is módosítást eszközültünk!” - A járművezetés valósághűbbnek fog tűnni
- Javított jármű és utasanimációk
Ballisztikai átalakítás
- Mostantől a kilőtt lövedékeket érinti az “air drag” is jelenség is. Ez azt jelenti, hogy a lövedékek egy idő után veszítenek sebességükből, ami ahhoz vezet hogy nagyobb lövedékesést (bullet drop) és hosszabb időt eredményez mire elér a célpontunkig.
- A nagy scopeok (8x, 15x) mostantól állítható zoomtartománnyal rendelkeznek (alapértelmezetten görgő)
- Red dot, holo és 2x scopeok célkeresztjének fényerejét szintén állíthatod a görgővel
- Módosultak a találati területek is
– A nyakat mostantól védi a helmet
– A mellkasra érkező találatok mostantól nagyobbat sebeznek - Az alap sebzést mostantól befolyásolja, hogy milyen típusú fegyver van a kezünkben
– A sebzés mostantól függ a következő értékektől:
— A fegyver alapsebzésétől
— Milyen távolságból érkezett a lövés
— Melyik testrészünket találta el
–A fegyver típusától - Javításra került a túlzott aim-punch ami akkor történt ha kihajolás/peekelés közben kaptunk találatot.
- Eltávolításra került az az effekt ami a fegyverek és közeli tárgyak homályosodását okozta nem scopeolt állapotban.
Járművek
- Az UAZ mostantól csak 4 férőhelyes
Felhasználói felület
- Továbbfejlesztett kapacitásmutató az inventory képernyőn
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!