PUBG

Isten hozott Miramar – avagy a 3. PUBG tesztfázis changelogja


Eljött amire mindenki várt, kipróbálhatjuk az új térképet!

A teszt menetrendje

[Első fázis]

  • CET: December 8. 11:00 – December 11. 11:00

[Második]

  • Bejelentés alatt

 

Régiók és módok (FPP ÉS TPP)
  • NA – SOLO & DUO & SQUAD,
  • EU – SOLO & DUO & SQUAD,
  • ASIA – SOLO & DUO & SQUAD

 

A lobby
  • Átalakított felhasználói felület és háttér
  • Pár menüelem elrejtésre kerül a tesztidőszak alatt, mert még dolgoznak rajtuk a fejlesztők

 

A térkép

  • Megérkezett az új térkép, Miramar – a tesztidőszak első fázisa alatt csak ez a pálya lesz elérhető
  • Kétféle időjárás típussal találkozhatunk ezen a pályán:
    • Tiszta
    • Napkelte

 

A tárgyak



  • 3 új fegyver került be a játékba, mindegyik csak Miramar térképén lesz elérhető.
    • R45 revolver: – .45 ACP-t használ, red dotot tehetünk rá.
    • Win94 – szintén .45 ACP-t használ, azonban semmilyen kiegészítőt nem rakhatunk rá, a tapasztalt játékosok kezébe való leginkább.
    • Lefűrészelt csövű shotgun “Sawed-off” – erre sem tehetünk kiegészítőt, a lőtávolsága elég rövid és kevesebbet is sebez a többi shotgunhoz képest, viszont sokkal gyorsabban lőhetünk vele egymás után.
  • Átszínezett ghilie ruha
  • R1895 nem spawnol a térképen

 

Járművek


  • 3 új jármű érkezik ezzel a frissítéssel:
    • A kisbusz – 6 személyes, lassú és nehéz vezetni, ellenben ez a jármű rendelkezik a legtöbb HP-val, így bizonyos szituációkban erősen hasznos lehet
    • Pickup – 4 személyes terepjáró, ideális Miramar környezetéhez
    • Aquarail / Jetski – 2 személyes vízi jármű. Jó kanyarodási képesség és mobilitás jellemzi. A jármű utasa használhatja a fegyvereit utazás közben.
      A motort és a buggyt szintén megtalálhatjuk majd Miramarban, a helyszínnek megfelelő festésekben.
  • Mostantól a motorok kerekeit is ki lehet lőni, nem csak az autókét.

 

Szerver optimalizáció
  • A szerver kevésbé fog lagolni a játékosok rendellenes mozgásai miatt

 

Játétkement
  • Mostantól a járművek utasai tudnak healelni utazás közben (és boostolni is)
  • A Kar98k és M24 sebzése nagyobb lett, az AWM-é némiképp csökkent.
  • A felső test sebzési szorzója sniperek esetén 10%-al nőtt
  • Megnövelt függőleges célzási tartomány fekvő állapotban
  • Javított effektek a vízfelszínen áthaladó lövéseknél
  • Finomítottak a scopeoknál előforduló áttűnés homályosságán

 

Felhasználó felület
  • Az életerő csík új színeket kapott
    • Sárga ha 50% alatt vagyunk
    • Piros ha 25% alatt vagyunk
    • Piros és villog ha 10% alatt vagyunk

 

Hangok
  • Javítottak a gránátok hangjának effektjén, változik a robbanás távolságától függően.
  • A kék zóna áthaladását jelző effekt hangerejét csökkentették.

 

Animációk
  • A fegyver pozíciója FPP módban változik attól függően, hogy milyen scope-ot vagy kiegészítőt rakunk rá (lejjebb kerül).
  • Bekerült a játékba az eddig hiányzó tüzelési mód állítási animáció és hang az UZI-hoz is.
  • Finomított FPP animációk, így kevesebbszer nézünk bele saját karaktermodellünkbe
  • A kamera pozíciója is a megfelelő helyre került FPP vezetés esetén
  • A legtöbb fegyver pozíciója FPP módban megváltozott, hogy a fegyver és ruhamodellek ne zavarják egymást
  • Az átmenet a sprintelés és a futás között sokkal kifinomultabb lett
  • A hajló animációk is fejlesztésre kerültek, hogy konzisztensebb legyen FPP és TPP módok között

 

Hibajavítások
  • Mostantól megnyitott térkép esetén is ki tudunk ugrani a repülőből az F megnyomásával
  • Javításra került az a hiba, amikor a legtöbb melee animáció nem játszódott le mikor ugrás közben támadtunk
  • Javításra került az a hiba amikor vaulting közben (FPP-ben) a saját testünkbe nyerhettünk betekintést
  • Javításra került a túl erős aim-punch
  • Javítottak a guggolva haladáskor lejátszódó ADS animációkon is
  • Javításra került az a hiba is, ami azt okozta hogy a mozgási sebességünk nem volt teljesen konzisztens sprintelés közben bizonyos irányok esetén
  • A 15x scope irányzéka mostantól nem tűnnek homályosnak első használatkor
  • Mostantól nem tudunk kihajolni az autóból olyan szituációkban, ahol eddig sem lett volna szabad (pl. tereptárgy blokkolta azt az ablakot / ajtót )
  • Scopeolás közben mostantól nem látunk át a nagyon közeli falakon
  • Mostantól DP-28-al is lassan futunk (akárcsak a többi LMG és sniper fegyverrel)
  • Javításra került az a hiba is, amikor vaulting után random helyre került a karakterünk

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva