Eljött amire mindenki várt, kipróbálhatjuk az új térképet!
A teszt menetrendje
[Első fázis]
- CET: December 8. 11:00 – December 11. 11:00
[Második]
- Bejelentés alatt
Régiók és módok (FPP ÉS TPP)
- NA – SOLO & DUO & SQUAD,
- EU – SOLO & DUO & SQUAD,
- ASIA – SOLO & DUO & SQUAD
A lobby
- Átalakított felhasználói felület és háttér
- Pár menüelem elrejtésre kerül a tesztidőszak alatt, mert még dolgoznak rajtuk a fejlesztők
A térkép
- Megérkezett az új térkép, Miramar – a tesztidőszak első fázisa alatt csak ez a pálya lesz elérhető
- Kétféle időjárás típussal találkozhatunk ezen a pályán:
- Tiszta
- Napkelte
A tárgyak
- 3 új fegyver került be a játékba, mindegyik csak Miramar térképén lesz elérhető.
- R45 revolver: – .45 ACP-t használ, red dotot tehetünk rá.
- Win94 – szintén .45 ACP-t használ, azonban semmilyen kiegészítőt nem rakhatunk rá, a tapasztalt játékosok kezébe való leginkább.
- Lefűrészelt csövű shotgun “Sawed-off” – erre sem tehetünk kiegészítőt, a lőtávolsága elég rövid és kevesebbet is sebez a többi shotgunhoz képest, viszont sokkal gyorsabban lőhetünk vele egymás után.
- Átszínezett ghilie ruha
- R1895 nem spawnol a térképen
Járművek
- 3 új jármű érkezik ezzel a frissítéssel:
- A kisbusz – 6 személyes, lassú és nehéz vezetni, ellenben ez a jármű rendelkezik a legtöbb HP-val, így bizonyos szituációkban erősen hasznos lehet
- Pickup – 4 személyes terepjáró, ideális Miramar környezetéhez
- Aquarail / Jetski – 2 személyes vízi jármű. Jó kanyarodási képesség és mobilitás jellemzi. A jármű utasa használhatja a fegyvereit utazás közben.
A motort és a buggyt szintén megtalálhatjuk majd Miramarban, a helyszínnek megfelelő festésekben.
- Mostantól a motorok kerekeit is ki lehet lőni, nem csak az autókét.
Szerver optimalizáció
- A szerver kevésbé fog lagolni a játékosok rendellenes mozgásai miatt
Játétkement
- Mostantól a járművek utasai tudnak healelni utazás közben (és boostolni is)
- A Kar98k és M24 sebzése nagyobb lett, az AWM-é némiképp csökkent.
- A felső test sebzési szorzója sniperek esetén 10%-al nőtt
- Megnövelt függőleges célzási tartomány fekvő állapotban
- Javított effektek a vízfelszínen áthaladó lövéseknél
- Finomítottak a scopeoknál előforduló áttűnés homályosságán
Felhasználó felület
- Az életerő csík új színeket kapott
- Sárga ha 50% alatt vagyunk
- Piros ha 25% alatt vagyunk
- Piros és villog ha 10% alatt vagyunk
Hangok
- Javítottak a gránátok hangjának effektjén, változik a robbanás távolságától függően.
- A kék zóna áthaladását jelző effekt hangerejét csökkentették.
Animációk
- A fegyver pozíciója FPP módban változik attól függően, hogy milyen scope-ot vagy kiegészítőt rakunk rá (lejjebb kerül).
- Bekerült a játékba az eddig hiányzó tüzelési mód állítási animáció és hang az UZI-hoz is.
- Finomított FPP animációk, így kevesebbszer nézünk bele saját karaktermodellünkbe
- A kamera pozíciója is a megfelelő helyre került FPP vezetés esetén
- A legtöbb fegyver pozíciója FPP módban megváltozott, hogy a fegyver és ruhamodellek ne zavarják egymást
- Az átmenet a sprintelés és a futás között sokkal kifinomultabb lett
- A hajló animációk is fejlesztésre kerültek, hogy konzisztensebb legyen FPP és TPP módok között
Hibajavítások
- Mostantól megnyitott térkép esetén is ki tudunk ugrani a repülőből az F megnyomásával
- Javításra került az a hiba, amikor a legtöbb melee animáció nem játszódott le mikor ugrás közben támadtunk
- Javításra került az a hiba amikor vaulting közben (FPP-ben) a saját testünkbe nyerhettünk betekintést
- Javításra került a túl erős aim-punch
- Javítottak a guggolva haladáskor lejátszódó ADS animációkon is
- Javításra került az a hiba is, ami azt okozta hogy a mozgási sebességünk nem volt teljesen konzisztens sprintelés közben bizonyos irányok esetén
- A 15x scope irányzéka mostantól nem tűnnek homályosnak első használatkor
- Mostantól nem tudunk kihajolni az autóból olyan szituációkban, ahol eddig sem lett volna szabad (pl. tereptárgy blokkolta azt az ablakot / ajtót )
- Scopeolás közben mostantól nem látunk át a nagyon közeli falakon
- Mostantól DP-28-al is lassan futunk (akárcsak a többi LMG és sniper fegyverrel)
- Javításra került az a hiba is, amikor vaulting után random helyre került a karakterünk
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!