League of LegendsInfo

Új minion aggro érkezik, R.I.P. Pantheon és Teemo mainek!



Végre történik valami a játék talán legidegesítőbb képességfajtájával.

Mindannyian játszottunk már Teemo, vagy Pantheon ellen, így mind tudjuk mivel jár a point-and-click képességekkel rendelkező karakterek elleni játék. Talán nincs is idegesítőbb annál, amikor egy Jayce-el megpróbáljuk skill-ből megverni ezeket a karaktereket, ám nekik csak annyi a feladatuk, hogy ránk tartsák a kurzort és megnyomjanak egy gombot. Ráadásul ezeket a képességeket többnyire darálni lehet, így ha van mana a háznál, akkor az ellenfélnek biztosan komoly fejfájást okozunk velük.

Mindezt látja a Riot is, s a játékmenetért felelős csoport komoly változtatást szeretne hozni a szimpla kattintás után aktiválódó képességek terén. És ennek mi nagyon örülünk! Már a kezdetek óta nem volt fair egy kikerülhetetlen sebzés, amiért csak annyit kellett tennie egy játékosnak, hogy rátartja a kurzort az ellenfélre és nyom egy gombot. Mégis miért játszanának skillshot karaktereket az emberek, ha zéró rizikóval is lehet gyalázni…? Nos, ez 2018-ban biztosan változni fog!

Jelenleg nagyon dolgozik a Riot a minion aggro megváltoztatásán, a módosítások valamikor a 8.2 és a 8.4 között fognak felkerülni a PBE-re. Az új aggro-rendszer ellehetetleníti majd a point-and-click képességek használóit, ugyanis kivétel nélkül magukra fogják vonni ezek a képességek a minionok figyelmét. Olyan lesz, mintha sima automata támadást használnánk, ha megütjük az ellenfeleinket, a kis szolgáik ránk fognak támadni. Pantheon és bandája biztosan nem fog örülni ennek a változtatáshullámnak.

Nagyon jól hangzik ez a változás abban az esetben, amikor az ember egy Teemo, Cassiopeia, vagy Pantheon ellen játszik, ugyanis két-három másodperces töltési idővel rendelkező point-and-click képességeik vannak, így a jövőben sokkal óvatosabban kell majd használniuk, ha nem akarnak ingyen sebzést benyelni a minionoktól egy-két piszkálódás közepette.

Na, de mi van azokkal a karakterekkel, akik ritkábban használják az ilyen jellegű képességeiket, ám emellé még csak nem is számítanak erősnek?

Vegyük például Annie-t és Brand-et. Egyik hős sem számít igazán erősnek jelenleg, a Riot folyamatosan azon munkálkodik, hogy hasznosabbá tegyék őket, s közben meg maguk alatt vágják a fát az új point-and-click rendszerrel. Ugyanis ezekkel a változtatásokkal csak még távolabb kerülnek a gyengébb karakterek, akinek a repertoárjukban található egy sima kattintással előidézhető képesség, ez pedig további nyomást helyez az egyensúlyért felelős csoport vállára, ugyanis plusz egy problémát kell majd áthidalniuk a jövőben.

Az új aggro rendszer tehát egy oldalról áldás lesz, míg a másik oldalról átok. Nehéz olyan változtatásokat hozni, ami az első lépés után tökéletesen illeszkedik minden játékhelyzetbe, ez most is igaz lesz. Az idegesítő Teemo, Pantheon választások valószínűleg megcsappannak majd, főleg a kisebb ELO-n játszók esetében, míg Annie és barátai tovább gyengülnek és komolyabb munka lesz a fejlesztőknek visszaemelni őket a meta közelébe.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 gamer.hu | minden jog fenntartva