OverwatchInfo

Kiderült, hogy majdnem fizetősek lettek az Overwatch-hősök



Érdekes titokról rántotta le a leplet TotalBiscuit.

Az online kompetitív játékok világában sokféle különböző üzleti modell létezik: az ingyenes tartalmak és a fizetés mögé bújtatott elemek aránya és mennyisége nagyon széles skálán mozog. Ráadásul azt sem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy az egyik egyértelműen jobb lenne, mint a másik, hiszen a free-to-play és a fizetős címek között is egyaránt találni sikert és bukást is bőséggel.

Az Overwatch végül a “pay-to-play” modell mellett döntött, vagyis a játék megvásárlásával minden utólag megjelenő tartalom is elérhető, az állandó költségeket pedig a pénzért (is) vásárolható kozmetikai itemekből finanszírozzák a fejlesztők. Nem sokon múlott azonban, hogy ne így legyen…

A titokról TotalBiscuit rántotta le a leplet, aki a Twitteren elárulta, hogy érdekes dolgokat hallott a Blizzardtól:

“Nem akarom elárulni, hogy ki mondta ezt nekem a Blizzardtól, de a megjelenés előtt komolyan aggódtak azon, hogy hosszú távon nem lesz elég a pénz és a karaktereket is külön kell majd árulni. Ténylegesen harcolni kellett az üzleti részleggel azon, hogy a dobozokban csak kozmetikai itemek legyenek.

A pénzért árult karakterek önmagukban nem mondhatóak ördögtől valónak, még a fizetős címek között is találunk bőven olyat, ahol ilyen üzleti modell működik. Az Overwatch esetében – ahol szinte mindegyik hős funkciója nagyon fontos a játékon belül – azonban egy teljesen más (és valószínűleg sokkal rosszabb) élményt produkált volna, ha nem lenne elérhető mindegyik karakter bármelyik játékos számára, így összességében örülhetünk, hogy végül nem emellett döntöttek a Blizzardnál.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 gamer.hu | minden jog fenntartva