Érkezett egy kisebb frissítés a teszt szerverre
Legutóbbi patchnote-jában a PUBG Corp. ismét a chaterek elleni sikeres lépéseiről beszélt, nemsokára jöhet egy újabb ban hullám, ezzel megritkítva a csalók számát.
Ami ennél is érdekesebb, az a kék zónát érintő változások.
Kék zóna egyensúlyozása:
- Kevesebb idő telik el a kék zónák között a közép- és végjátékban
- A körök mozgási sebességei azonban csökkentésre kerültek ebben az időszakban
- A legutolsó kék zóna pedig többet fog sebezni másodpercenként
A körök adatai jelenleg az éles szerveren
Kör | A kék szűkülése ennyi idő után kezdődik el | ||||
---|---|---|---|---|---|
1 | 5 perc | ||||
2 | 3 perc 20 másodperc | ||||
3 | 2 perc 30 másodperc | ||||
4 | 2 perc | ||||
5 | 2 perc | ||||
6 | 1 perc 30 másodperc | ||||
7 | 1 perc 30 másodperc | ||||
8 | 1 perc |
A körök sebzései:
Első kör: 0.4% HP veszteség másodpercenként
Második kör: 0.6% HP veszteség másodpercenként
Harmadik kör: 0.8% HP veszteség másodpercenként
Negyedik: 1% HP veszteség másodpercenként
Ötödik kör: 3% HP veszteség másodpercenként
Hatodik kör: 5% HP veszteség másodpercenként
Hetedik kör: 7% HP veszteség másodpercenként
Nyolcadik kör: 12% HP veszteség másodpercenként
A sebzésarányok a körtől számított távolság függvényében következők:
0-200m: 1x
200m: 1.03x
300m: 1.1x
400m: 1.2x
500m: 1.25x
600m: 1.36x
700m: 1.42x
800m+: 1.5x
Körök adatai a teszt szerveren
Sajnos jelenleg itt még pontos adataink nincsenek, így csak a saját tapasztalatomra tudok hagyatkozni teszt szerveren. Az első kör 5 perces visszaszámlálója nem módosult, ehhez remélhetőleg soha nem is fognak nyúlni. A második kör 3 perc 20 másodperc helyett egy 2 perces számlálót indít el, ez már több mint egy perces változás! A harmadik kör után eddig két és fél percet kellett várnunk, ez másfél percre módosult. A következőnél szintén másfél percet kell várnunk az eddigi 2 perc helyett.
Így kijelenthetjük, hogy a fejlesztők valóban nem vicceltek, jelentősen lerövidítették a körök közti időket. A pár teszt meccs amit mentünk, sokkal dinamikusabb, pörgősebb volt mint az éles szervereken tapasztalható mostani mérkőzések, így nem feltétlenül vagyok a változás ellen, viszont nehéz lesz majd átszokni erre az új ritmusra.
Azt sem szabad elfelejtenünk, hogy ezeken az értékeken még változtathatnak a napokban, így pontos mérések lehet majd csak az éles kiadás után lesznek.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!