Szerencsére nem hanyagolják el a PC-s verziót sem a fejlesztők
A legutóbbi patchben a fejlesztők javítottak némileg a szerver teljesítményén azzal, hogy a látótávolságot némileg lejjebb tekerték ugrás közben. A mostani frissítéssel magasabb szintre lép a dolog: nem egy helyen várakozik a meccs indulására az összes játékos, hanem több különböző helyszínen elosztva. Eddig egy-egy dedikált zóna volt erre kialakítva a szervereken (Erangelen a sziget, Miramaron pedig a börtön) és a sok-sok interakció a közel 100 ember között erőteljesen leterhelte a szervert. Ez az új megoldás pozitív hatással lesz majd a szerver és a kliensteljesítményen is.
A repülőgép(ek) teljesítményével kapcsolatosan is várhatóak majd fejlesztések a jövőben.
Egy új és erősebb anti-cheat is a játék része lett. Néhány számítógépen előfordulhatnak hibák és összeomlások emiatt, ha ez történne a te gépeden is, akkor kérlek jelezd ezt a PUBG hivatalos fórumán.
Jelenleg nem tudható mikor kerülnek át ezek a fejlesztések az éles szerverekre.
- Mostantól több meccs előtti kezdőhely várja a játékosokat mind a két térképen, a fent említett optimalizációs okok miatt
- A kezdőszigetről (Erangel) eltávolításra kerültek a fegyverek
- Új orosz, japán és kínai betűtípusok
- Javításra került az a hiba, ami lehetővé tette néhány játékos számára, hogy odébb ugorjon fekvő állapotban
Ha ReShade-t használsz Test Serveren is, és nem indulna el a játék:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\PUBG_Test\TslGame\Binaries\Win64 -> innen töröld a dxgi (vagy ehhez hasonló nevű).dll-t és a reshade-shaders mappát
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!