PUBG

Tényleg javultak a szerverek január óta?


Valaki szerint igen, valaki szerint nem...mi lehet az igazság?

A januári helyzet

Az 1.0 utáni helyzet sajnos eléggé elkeserítő volt. A szerverek tickratejei sem voltak megfelelőek és az alapvető lag is hatalmas volt.

A játék végéig meglehetősen ingadozó volt a szerver tickrateje, endgame körül már kellemesebb az átlagérték, azonban ott is elég nagy kiugrások voltak…

Itt pedig azt láthatjuk, mekkora a hálózati lag két játékos között az első 1.0 patch után. A piros csík a maximum, a kék az átlag, a zöld pedig a minimum mért értéket mutatja. A három szempont ami alapján összehasonlításra kerültek ezek: Sebzéstüzelés (láthatósága) és a mozgás. Sajnos a PUBG itt is jelentősen alul maradt másik két társához képest. Botrányosan rosszak az adatok, még 1.0 előtt is kellemesebb értékeket mérhettünk.

A jelenlegi, márciusi helyzet

Az elmúlt két hónapban hat frissítés is érkezett a játékhoz. Szinte mindegyik changelogban szerepelt a szerver optimalizálással kapcsolatos javítás, vajon mérhető eredmény született?

A tickrate mérhetően sokkal-sokkal jobb lett. Egyedül a játék korai szakaszában mutatkoznak alacsony értékek. Ötven megölt játékos után pedig stabilan beáll 30 Hz-es értékre a szerver, sokkal kevesebb kiugrással mint két hónapja. Jó munkát végeztek a fiúk!

A hálózati lagot megvizsgálva is elégedettség tölthet el minket. Ismét a sebzés, a tüzelés (láthatósága) és a mozgás késése került terítékre. Néhány esetben akár 70 ms válaszidő csökkenést is tapasztalhatunk, ha az átlagértékeket vizsgáljuk.

Természetesen ezek még messze nem tökéletes értékek, de úgy tűnik valóban jó úton indultak el a fejlesztők.

Ti észrevettétek a változásokat? 

Forrás és képek: link.

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva