1.0 óta ez az első nagyobb terjedelmű frissítésünk
Reggel érkezett egy 1.6 GB-os frissítés az éles szeverekre is, ehhez nem tartozik changelog most sem, mert csak backend / anti-cheat fejlesztéseket tartalmazott.
Az éles szerverekre jövőhéten érkezhet meg ez a változat, ha kellően stabilnak ítélik a fejlesztők.
Kliens optimalizáció
- A fejlesztők javítottak az input lagon
- Kevesebb frame drop várható, ami eddig a pálya betöltése miatt fordult elő
- Csökkentett GPU terhelés Erangelen az épületek optimalizálásának köszönhetően
- Optimalizált effektek
- Javított járműfizika, főleg bizonyos sebességek felett
Szerver optimalizáció
- Javított hálózati teljesítmény
- Javított járműfizika, főleg bizonyos sebességek felett
Lobby
- Megérkezett a PUBG barátlista funkció
- Akár 50 embert is hozzáadhatunk ehhez a listához
- Nem csak Steames, hanem más platformos (Mail.ru / DMM) ismerősöket is hozzáadhatunk a listához
- A barátlista teljesen egyoldalú funkció, nem szükséges a közös visszakövetés, illetve független teljesen a Steames barátlistától is
- Randomokkal játszottál és felvennéd őket? Semmi gond, mostantól a RECENT résznél megkeresheted azokat a játékosokat akikkel az utóbbi időben játszottál (az utolsó 30 játékost mutatja)
- Mostantól a main menüben is működik a voice chat
- A játékos neve mellett egy hangszóró ikon jelzi ha éppen beszél
A térkép
- A magas épületek padlóin és mennyezetein réseket találhatunk, megkönnyítve az átjárást a különböző emeletek között Miramaron
Játékmenet
- Bekerült 37 achievement Steamre
- Bekerült a tegnapi roadmapban említett Emote rendszer
- Jelenleg 12 variáció közül választhatunk, de a jövőben bővülni fog ez
- A ~ gomb lenyomása után bal klikkel aktiválhatjuk az adott emote-ot, vagy pedig egy külön billentyűre is beállíthatjuk azokat
- Mostantól nem lesz számottevő különbség a kék és piros vér között láthatóságot tekintve
- Bekerültek olyan anyagok is a játékba mint: növény, gumi, ruha, papír és kaktusz
- Ha meglőjük vagy megütjük ezeket akkor az anyagnak megfelelő hang és képi effekt fog lejátszódni
- A fegyverek scopeja realisztikusabb lett
- Az eddigihez képest megnövelt látótér távcsőbe nézéskor
- Új effekt ha gyorsan mozgatjuk a távcsövet
- Illetve különböző látást befolyásoló effektek is bekerültek, pl. sötétebb sarkok, vagy fényvisszaverődési effektek
UX/UI
- Átalakításra került 9 járműikon is, hogy 4K-s felbontásban is szépen rajzolja ki a játék
- Kicserélésre került a kereszt ikon piros kerékikonra kilőtt gumik esetén
Hang
- A fentebb megemlített új anyagok különböző hanghatásai is bekerültek a játékba (növény, gumi, ruha, papír és kaktusz)
- (Bár ez hivatalosan nem szerepelt a changelogban, a dropot ledobó repülőgép hangja is megváltozott kissé)
Hibajavítások
- Mostantól nem látunk kockalakú határokat a tenger szélén, ha épp repülünk
- Javításra került az a hiba, ami azt eredményezte hogy azonnal meghaltunk vault közben
- Mostantól kevesebb helyen szorulhat be / halhat meg a karakterünk, vagy épp láthat át a falakon
- Javításra került pár in-game szöveg és UI elem
- Javított karakteranimáció (ez leginkább akkor fordult elő, ha túl sok tevékenységet csináltuk egymás után)
- Javításra került pár ruhadarab is, így már nem lógnak egymásba / hiányoznak elemek a ruháról
- Mostantól nem spawnolnak elérhetetlen helyekre tárgyak
- Javításra került az a hiba is ami azt okozta, hogy nem tudtuk 59-re állítani az egérérzékenységet
- Javított (szellem)lépéshangok FPP módban (VÉÉÉÉGRE)
- Mostantól sokkal biztonságosabbak lesznek a háromkerekű motorok
- Javításra került az a bug, ami azt tette lehetővé, hogy a játékos lassabb sebességben essen, ha a levegőben helyet cserél a háromkerekű motoron
- Mostantól minden esetben átlőhető a vízfelszín, néhány szituációban eddig ez nem működött (1.0 óta a lövedékek nem állnak meg a víz felszínén, hanem bizonyos mélységig sebeznek)
- Javításra került az a hiba, ami miatt nem tudtuk megszakítani járművünk feltankolását
- Mostantól nem lesz felesleges gránáthang a földön, ha a levegőben felrobbant már az adott gránát (leginkább stun gránátnál vehetted észre)
- Javításra került az a hiba ami azt okozta, hogy a knockolt játékos kiütött állapotban is képes volt vezetni a járművet
- Javítottak pár hibát a visszacsatlakozással kapcsolatban is (elcsúszott kamera, karakteranimációk stb.)
- Javításra került az a hiba is ami azt okozta, hogy a frissen regisztrált accountok karakterei nem jelentek meg a csapatképernyőn
- Javításra került az a hiba, ami azt okozta, hogy túl élesek voltak egy adott karakter árnyékai a hozzánk való távolsághoz képest
- Mostantól a repülőből való kiugrás közben is kevesebb hibával találkozhatunk
- Javított scope animáció ADS közben (előfordult, hogy a scope egyes részei később rajzolódtak ki a többihez képest)
- Mostantól a 8x zoom beállítása megmarad fegyverváltás esetén is
- Javításra került az a hiba is, ami azt okozta, hogy felugrott a darab állító ablak (töltények, itemek esetén) akkor is ha nem nyomtuk meg a CTRL billentyűt
- Mostantól teljes szinkronban van a vízi és szárazföldi tüdőkapacitásunk
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!