PUBG

9 GB?! Megérkezett a hetedik PUBG 1.0 frissítés a teszt szerverekre


1.0 óta ez az első nagyobb terjedelmű frissítésünk

Reggel érkezett egy 1.6 GB-os frissítés az éles szeverekre is, ehhez nem tartozik changelog most sem, mert csak backend / anti-cheat fejlesztéseket tartalmazott.

Az éles szerverekre jövőhéten érkezhet meg ez a változat, ha kellően stabilnak ítélik a fejlesztők.

Kliens optimalizáció
  • A fejlesztők javítottak az input lagon
  • Kevesebb frame drop várható, ami eddig a pálya betöltése miatt fordult elő
  • Csökkentett GPU terhelés Erangelen az épületek optimalizálásának köszönhetően
  • Optimalizált effektek
  • Javított járműfizika, főleg bizonyos sebességek felett
Szerver optimalizáció
  • Javított hálózati teljesítmény
  • Javított járműfizika, főleg bizonyos sebességek felett
Lobby
  • Megérkezett a PUBG barátlista funkció
    • Akár 50 embert is hozzáadhatunk ehhez a listához
    • Nem csak Steames, hanem más platformos (Mail.ru / DMM) ismerősöket is hozzáadhatunk a listához
      • A barátlista teljesen egyoldalú funkció, nem szükséges a közös visszakövetés, illetve független teljesen a Steames barátlistától is
    • Randomokkal játszottál és felvennéd őket? Semmi gond, mostantól a RECENT résznél megkeresheted azokat a játékosokat akikkel az utóbbi időben játszottál (az utolsó 30 játékost mutatja)
  • Mostantól a main menüben is működik a voice chat
    • A játékos neve mellett egy hangszóró ikon jelzi ha éppen beszél
A térkép
  • A magas épületek padlóin és mennyezetein réseket találhatunk, megkönnyítve az átjárást a különböző emeletek között Miramaron
Játékmenet
  • Bekerült 37 achievement Steamre
  • Bekerült a tegnapi roadmapban említett Emote rendszer
    • Jelenleg 12 variáció közül választhatunk, de a jövőben bővülni fog ez
    • A ~ gomb lenyomása után bal klikkel aktiválhatjuk az adott emote-ot, vagy pedig egy külön billentyűre is beállíthatjuk azokat
  • Mostantól nem lesz számottevő különbség a kék és piros vér között láthatóságot tekintve
  • Bekerültek olyan anyagok is a játékba mint: növény, gumi, ruha, papír és kaktusz
    • Ha meglőjük vagy megütjük ezeket akkor az anyagnak megfelelő hang és képi effekt fog lejátszódni
  • A fegyverek scopeja realisztikusabb lett
    •  Az eddigihez képest megnövelt látótér távcsőbe nézéskor
    • Új effekt ha gyorsan mozgatjuk a távcsövet
    • Illetve különböző látást befolyásoló effektek is bekerültek, pl. sötétebb sarkok, vagy fényvisszaverődési effektek
UX/UI
  • Átalakításra került 9 járműikon is, hogy 4K-s felbontásban is szépen rajzolja ki a játék
  • Kicserélésre került a kereszt ikon piros kerékikonra kilőtt gumik esetén
Hang
  • A fentebb megemlített új anyagok különböző hanghatásai is bekerültek a játékba (növény, gumi, ruha, papír és kaktusz)
  • (Bár ez hivatalosan nem szerepelt a changelogban, a dropot ledobó repülőgép hangja is megváltozott kissé)
Hibajavítások
  • Mostantól nem látunk kockalakú határokat a tenger szélén, ha épp repülünk
  • Javításra került az a hiba, ami azt eredményezte hogy azonnal meghaltunk vault közben
  • Mostantól kevesebb helyen szorulhat be / halhat meg a karakterünk, vagy épp láthat át a falakon
  • Javításra került pár in-game szöveg és UI elem
  • Javított karakteranimáció (ez leginkább akkor fordult elő, ha túl sok tevékenységet csináltuk egymás után)
  • Javításra került pár ruhadarab is, így már nem lógnak egymásba / hiányoznak elemek a ruháról
  • Mostantól nem spawnolnak elérhetetlen helyekre tárgyak
  • Javításra került az a hiba is ami azt okozta, hogy nem tudtuk 59-re állítani az egérérzékenységet
  • Javított (szellem)lépéshangok FPP módban (VÉÉÉÉGRE)
  • Mostantól sokkal biztonságosabbak lesznek a háromkerekű motorok
  • Javításra került az a bug, ami azt tette lehetővé, hogy a játékos lassabb sebességben essen, ha a levegőben helyet cserél a háromkerekű motoron
  • Mostantól minden esetben átlőhető a vízfelszín, néhány szituációban eddig ez nem működött (1.0 óta a lövedékek nem állnak meg a víz felszínén, hanem bizonyos mélységig sebeznek)
  • Javításra került az a hiba, ami miatt nem tudtuk megszakítani járművünk feltankolását
  • Mostantól nem lesz felesleges gránáthang a földön, ha a levegőben felrobbant már az adott gránát (leginkább stun gránátnál vehetted észre)
  • Javításra került az a hiba ami azt okozta, hogy a knockolt játékos kiütött állapotban is képes volt vezetni a járművet
  • Javítottak pár hibát a visszacsatlakozással kapcsolatban is (elcsúszott kamera, karakteranimációk stb.)
  • Javításra került az a hiba is ami azt okozta, hogy a frissen regisztrált accountok karakterei nem jelentek meg a csapatképernyőn
  • Javításra került az a hiba, ami azt okozta, hogy túl élesek voltak egy adott karakter árnyékai a hozzánk való távolsághoz képest
  • Mostantól a repülőből való kiugrás közben is kevesebb hibával találkozhatunk
  • Javított scope animáció ADS közben (előfordult, hogy a scope egyes részei később rajzolódtak ki a többihez képest)
  • Mostantól a 8x zoom beállítása megmarad fegyverváltás esetén is
  • Javításra került az a hiba is, ami azt okozta, hogy felugrott a darab állító ablak (töltények, itemek esetén) akkor is ha nem nyomtuk meg a CTRL billentyűt
  • Mostantól teljes szinkronban van a vízi és szárazföldi tüdőkapacitásunk

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva