Gaming

A HotS legidegesítőbb hősei

ujsagiro - 6 éve Címkék: fps, HOTS, moba, overwatch,

Avagy mely hősök neve merül fel időről időre az interneten.

Minden játéknak megvannak azok a karakterei, akik ellen egyszerűen utálunk játszani. Természetesen ez sokszor egyéni preferencia, tapasztalat és szimpátia összetevői, de valahogy mindig akadnak néhányan, akik nevétől jó pár játékosnak feláll a hátán a szőr.

Jöjjön egy lista azokról, akik az interneten a leggyakrabban előjönnek ilyen téren!

1. Nevetséges range mellé óriási sebzés?

Chromie első ránézésre egy igencsak egyedi hős: előbb kapja meg talentjeit, mint mások, egyik ultija pedig “visszarak” az időben – ilyen téren kiválóan eltalálták a hangulatát.

A probléma a képességeivel van: a világ végéről képes bárkit lesebezni úgy, hogy a “Dragon’s Breath” hatósugarát nem is látjuk előre. “Sand Blast” képessége mindössze 20 mana, ráadásul 2.5 másodpercenként az arcunkba kaphatjuk, mely azt eredményezni, hogy egyre többet sebez a varázslat.

Képtalálat a következőre: „chromie hots”
forrás: tentonhammer.com

Manából nehezen fogy ki a “Timewalker’s Pursuit”-nak köszönhetően, ha pedig nagy nehezen elkaptuk, még mindig van egy 7 (!) másodperces ice blockhoz hasonló képessége később.

Önmagában szerencsére is szükség van, hogy betaláljunk a képességeivel, viszont ha előkészítik egy CC-vel ezt, akkor máris megbízható hőssé válik.

2. Waveclear, gyors camp szedés, poke potenciál és CC is – nem túlzás?

Hanzo nem kevés változtatáson esett át, mióta megérkezett a játékba: volt köztük erősítés, majd jó adag gyengítés.

Az eredmény? Egy jó egyensúlyban lévő hős – legalábbis Hero League szinten elsőre így tűnik, ugyanis a három út, amerre el lehet indulni vele egyes szinten (Q-W-basic attack) mind szinte ugyanolyan pick rate-el rendelkezik.

forrás: hotslogs.com

Ami miatt mégse olyan egyértelmű, hogy balanszos a hős, az a profi színtér, azonban még itt is nagy különbségek vannak: míg az Eastern Clash során a meccsek több, mint felén választották és 54%-ban nyerte is ezeket, addig a Western Clash sokkal rosszabb számokat mutatott, ott 17%-ban választották, és mindössze a meccsek negyedét nyerte meg a Hanzoval felálló csapat.

forrás: tentonhammer.com

Sokan mégis úgy gondolják, hogy az egyre népszerűbb W build túl erős: olyan campezési lehetőséget és wavecleart biztosít a hősnek, amivel elképesztően gyorsan lehet rotálni.

Összességében Hanzo szinte mindent tud, amit kell (ahogy a címben is említettük), úgyhogy a számaival kell “játszani” ahhoz, hogy balanszos legyen.

3. Csak tolja és tolja, őt nem érdekli a csapat, csak az XP

Van egy réteg hős (szinte az összes specialista), akinek majdhogynem semmi más dolga nincs, mint a solo lane-en olyan méretű XP előnyhöz juttatni csapatát, ami kompenzálja azt, hogy csapatharcban gyengébbek a megszokottnál.

Zagarát, Sylvanas-t vagy épp Azmodant nem túl nehéz levédeni koordinált játékkal – ezért van az, hogy míg Hero League-ben simán találkozhatunk velük, addig a profiknál szinte sose fordulnak elő.

A counterplay nem túl bonyolult: választani kell egy erős solo lanert (például Blaze), aki tartja ellenük a frontot és jó rotációval néha be kell gankelni, ha túltolja a vonalat. Ha az elejét kihúzzuk, akkor nincs gond, azonban ha ez nincs meg, akkor könnyen elmehet az ellenfél.

Kapcsolódó kép
forrás: liquipedia.net

4. Egy fél pillanatra se lankadhat a figyelem

Ez az a kategória, ami ellen inkább csak fárasztó játszani, és ezért idegesítő, mint sem arról lenne szó, hogy rossz ez a dizájn, vagy túl erősek lennének.

Artanis, Stiches és azért valamilyen szinten az új Garrosh is képes arra, hogy ha rossz helyen vagyunk, vagy egy pillanatra nem figyelünk oda, akkor könyörtelenül megbüntessen – egy hiba és máris az ellenfél csapatának kellős közepén találjuk magunkat.

Képtalálat a következőre: „artanis hots”
forrás: tentonhammer.com

5. Álljál már le, ez egy MOBA, nem FPS!

Erről már korábban hosszabban írtunk, hogy mennyire nehéz az Overwatch hősöket “áthozni” a HotS világába, így erről most csak röviden: az a fajta mobilitás, amivel Tracer vagy Genji rendelkezik talán elfogadható egy FPS-ben, azonban itt nem igazán.

Pont emiatt rengeteg változtatáson esett keresztül Genji, mire elérte mai formáját, ami nagyjából rendben van, míg Tracer még mindig broken mind HL, mind profi szinten.

Teljesen jogosan nerfelték PTR-on, ugyanis ilyen mozgékonyság mellé nem megengedhető az a méretű burst sebzés, amit a “Pulse Bomb” nyújt.

Képtalálat a következőre: „tracer hots”
forrás: tentonhammer.com

Noha a lista nem a mi véleményünk, természetesen szubjektív és nem teljes. Van akit egy levakarhatatlan és rengeteget gyógyuló Arthas, míg mást egy Ana+Cho’gall felállás zavar (legfőképp, ha nem counterelték draft során).

Ti melyik hősök ellen nem szerettek játszani?

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva