PUBG

10GB?! Meg is érkezett teszt szerverre a 12. PUBG update – FRISSÍTVE


Remélhetőleg több napon keresztül tesztelhetjük majd.

Pár órája már kiszivárgott, azonban most elérhető a teljes patch note, essünk is neki!
Frissítve: 5/03/2018
  • A PageUp / PageDown-al beállított célkeresztípusokat megjegyzi a játék
  • A 3x célkeresztje frissítésre került
  • A függőleges érzékenységet tudjuk állítani mostantól, az alapérték az eddig használatos 0.7.
  • Javításra került az a hiba ami azt okozta, hogy a sprintelés közbeni levegőbe ütés lelassította a mozgást
  • Javították azt a hibát ami azt okozta, hogy a hang megakadt egy-egy jármű közeledtekor
  • Javítottak az új kiegészítők in-game leírásán a fejlesztők
A mai hat gigabájtos frissítéssel bekerült pár új dolog a játékba:

  • Végre elérhető az EU régió is a Test Serveren
  • Eltávolításra került az üveg a rácsos ablakokról Erangelen
  • Felkerült 26 közösség által létrehozott graffiti Erangel és Miramar épületeire
  • a 6x modelljét is kijavították, végre nem 8x formájában láthatjuk a földön

 Fegyver & item balance

Fegyverek

  • Pisztolyok
    • Megnövelt sebzés P92, P1911, P18C, R1895, R45 pisztolyok esetén
  • Shotgunok
    • Megnövelt végtagsebzés
    • Enyhén csökkentett sebzés S686 és S1897 shotgunok esetén
    • Kevésbé szóródnak szét a sörétek a lövéseknél
    • Sawed-offra is feltehető mostantól a choke
  • SMG
    • Megnövelt végtagsebzés
    • Enyhén megnövelt sebzés Micro UZI, UMP9, és Vector esetén
    • Csökkentet függőleges visszarúgás az összes SMG-nél
    • Csökkentett recoil és kilengés ADS módban
    • Gyorsabban váltunk át ADS nézetre
  • AR
    • Enyhén csökkentett sebzés M16A4, SCAR-L, AUG, és M416 fegyvereknél
    • 30%-kal megnövelt újratöltési idő  SCAR-L, M16A4, és M416 esetén
    • 10%-kal megnövelt újratöltési idő  AKM esetén
    • Megnövelt függőleges és vízszintes visszarúgás az összes AR-nél, kivéve AKM
    • Csökkentett recovery rate az AR-eknél
    • 8x mostantól nem megy fel AR-ekre
    • Új visszarúgás animációk
  • DMR
    • Megnövelt fej, test és végtagsebzés
    • Csökkentették az SKS sebzését
    • VSS és Mini14 sebzését megnövelték
    • Megnövelt függőleges és vízszintes visszarúgás az összes DMR-nél
    • Csökkentett recovery time az összes DMR-nél
    • Új visszarúgás animációk
  • Egyéb animációk
    • Megnövelt sebzés DP28 és M249 esetén
    • Mostantól maximum 4x mehet rá az M249-re is
    • A crossbow újratöltési ideje 3.5 másodpercre csökkent
    A fegyverek kilengésén is alakítottak a fejlesztők

    • Mozgás esetén is javít a kilengésen a cheekpad
    • Mozgás után sokkal gyorsabban visszaáll a kilengés ha cheekpadet használunk

Gránátok

  • Frag gránát:
    • Megnövelt sebzés és új effektek
    • Régen a gránát sebzése nagyban függött az esési sebzéstől, mostantól azonban sokkal inkább a robbantás erejétől fogunk sebződni
  • Változott a gránátok súlya is az inventoryban
    • Frag grenade: 12->18
    • Molotov: 18->16
    • Smoke: 16->14
    • Stun: 14->12

Karaktermozgás

  • Csökkentett mozgási sebesség SR, LMG, shotgun fegyverek esetén.
  • Mostantól nincs delay az első lővésnél, kivéve ha sprintelünk
  • Egyes fegyvereknél (M24,Kar98k stb) az új lövedék betöltése nem befolyásolja a mozgási sebességünket ADS módban.
  • Az aim punch mértéke mostantól összefügg a kapott sebzésértékkel.

Egyéb változások

  • Mostantól a LVL 3 helmet csak airdropban található meg, abban viszont biztosan találhatunk egyet
  • Az SR QDraw és az SR Extended QDraw mostantól csak airdropokban találhatóak meg
  •  Kevesebb AR Extended QDraw tárral találkozhatunk a pályán
  • A DMR fegyverekre mostantól rátehetjük az AR kiegészítőket is.
  • Mostantól az adrenalint is megtalálhatjuk a pályán ( 6 másodperc lett a használati ideje)

Játékmenet

Új fegyver

Bekerült egy új fegyver a játékba: SLR

  • World lootként lesz megtalálható, 7.62-es kalibert használó DMR fegyver. Alapból 10 lőszeres tárkapacitását 20-ra bővíthetjük.
  •  Az SLR erősebb mint az SKS, de nagyobb visszarúgással rendelkezik.

Új jármű

Mirado: négyajtós izomautó, Miramaron lehet majd megtalálni.

Új fegyverkiegészítők

  • Duckbill – Új kiegészítő shutgonokra, lecsökkenti a sörétek terjedését függőlegesen, azonban jobban fog hordani a fegyver vízszintesen
  • Light Grip – Csökkenti a recovery timeot, de növeli a függőleges és horizontális recoilt
  • Thumb Grip – Csökkenti a függőleges recoilt, de megnöveli a vízszinteset. És megnöveli a recovery timeot is.
  • Half Grip – Csökkenti a vízszintes és függőleges recoilt és csökkenti a recovery timeot is.
  • Scope 3x – Fix háromszoros nagyítás
  • Scope 6x – Állítható nagyítás 3x-6x között, ritkább is lesz mint a 3x.

Mostantól állíthatjuk a red dot, holo, 2x célkeresztjének színét és kinézetét.

Hajó és úszás változások

  • A hajók mostantól elsüllyednek
  • Vége a vízben kempelésnek:
    • Mostantól 35 másodperc helyett 15 másodpercig bírjuk levegő nélkül
    • 10 DMG/sec sebzést szenvedünk el oxigénhiány miatt az eddigi 4 helyett
    • Csak négy másodperc után kezd el visszatöltődni a levegőnk
Térképválasztás és Menü

Mostantól elérhető a mapválasztás.

  • Kiválaszthatunk egy pályát (Erangel vagy Miramar)
  • Kiválaszthatjuk mindkét pályát, így random dől el melyiken fogunk játszani.
  • Átdolgozásra került a játékmód és perspektíva választó menü

Beállítások:

  • A menüben most már állítható a vertikális egérérzékenység
  • Mostantól a “Report Player” funkció átbindelhető más gombra az R-ről.

Világ

Változások Miramaron:

  • Az Oázis területe megnőtt, és több épület került köré.
  • A városok köré több kis coumpound került.
  • A városok mostantól kevesebb épülettel rendelkeznek
  • A városokban törlésre kerültek különböző fedezék tárgyak (kövek, dobozok)
  • A térképen elszórva megnőtt a fák és kövek száma
  • Egyes épületek belső része leegyszerűsödött.

Bug fixek:

  • Javításra kerültek az ütközésekből származó fura következmények (elrepülő motor stb)
  • Javításra került az a bug amikor nem tudtuk elhagyni a motort,miután az már felborult.
  • Javításra került az a bug hogy ha mozgás közben lőttünk, a kilőtt hüvelyek nem a földre estek, hanem követtek minket.
  • Javításra került az a bug amikor a játék a legutolsó kör indulási idejét nem jelezte ki.
  • Javításra került az a bug amikor lehetőségünk volt a kamera által átlátni a plafonokon Schoolban
  • Javításra került az a bug amikor különböző tárgyak ütközést eredményeztek, ahelyett hogy csak simán keresztül mentünk volna rajtuk.
  • Javításra került az a bug hogy bizonyos tárgyak Erangelen áthatolhatatlanok voltak.
  • Javításra került az a bug amikor néha vibráló narancssárga fényeket láttunk épületeken belül Erangelen
  • Javításra került az a bug amikor fa dolgokon járva érdekes hangeffekteket hallottunk
  • Javításra került az a bug amikor a karakterünk fekve bele tudott bugolni a textúrákba.
  • Javításra került az a bug amikor emote-olás után egy bizonyos a karakterünk nem tudott mozogni.
  • Javításra került hogy a Equinox ládából származó UMP skinen rossz kaliber volt feltüntetve
  • A fegyverek mostantól attól a ponttól számítanak “betöltöttnek” amikor a tár bekerül a fegyverbe, nem az animáció végén.

Köszönöm Tethrysnek a segítséget.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva