Remélhetőleg több napon keresztül tesztelhetjük majd.
Pár órája már kiszivárgott, azonban most elérhető a teljes patch note, essünk is neki!
Frissítve: 5/03/2018
- A PageUp / PageDown-al beállított célkeresztípusokat megjegyzi a játék
- A 3x célkeresztje frissítésre került
- A függőleges érzékenységet tudjuk állítani mostantól, az alapérték az eddig használatos 0.7.
- Javításra került az a hiba ami azt okozta, hogy a sprintelés közbeni levegőbe ütés lelassította a mozgást
- Javították azt a hibát ami azt okozta, hogy a hang megakadt egy-egy jármű közeledtekor
- Javítottak az új kiegészítők in-game leírásán a fejlesztők
A mai hat gigabájtos frissítéssel bekerült pár új dolog a játékba:
- Végre elérhető az EU régió is a Test Serveren
- Eltávolításra került az üveg a rácsos ablakokról Erangelen
- Felkerült 26 közösség által létrehozott graffiti Erangel és Miramar épületeire
- a 6x modelljét is kijavították, végre nem 8x formájában láthatjuk a földön
Fegyver & item balance
Fegyverek
- Pisztolyok
- Megnövelt sebzés P92, P1911, P18C, R1895, R45 pisztolyok esetén
- Shotgunok
- Megnövelt végtagsebzés
- Enyhén csökkentett sebzés S686 és S1897 shotgunok esetén
- Kevésbé szóródnak szét a sörétek a lövéseknél
- Sawed-offra is feltehető mostantól a choke
- SMG
- Megnövelt végtagsebzés
- Enyhén megnövelt sebzés Micro UZI, UMP9, és Vector esetén
- Csökkentet függőleges visszarúgás az összes SMG-nél
- Csökkentett recoil és kilengés ADS módban
- Gyorsabban váltunk át ADS nézetre
- AR
- Enyhén csökkentett sebzés M16A4, SCAR-L, AUG, és M416 fegyvereknél
- 30%-kal megnövelt újratöltési idő SCAR-L, M16A4, és M416 esetén
- 10%-kal megnövelt újratöltési idő AKM esetén
- Megnövelt függőleges és vízszintes visszarúgás az összes AR-nél, kivéve AKM
- Csökkentett recovery rate az AR-eknél
- 8x mostantól nem megy fel AR-ekre
- Új visszarúgás animációk
- DMR
- Megnövelt fej, test és végtagsebzés
- Csökkentették az SKS sebzését
- VSS és Mini14 sebzését megnövelték
- Megnövelt függőleges és vízszintes visszarúgás az összes DMR-nél
- Csökkentett recovery time az összes DMR-nél
- Új visszarúgás animációk
- Egyéb animációk
- Megnövelt sebzés DP28 és M249 esetén
- Mostantól maximum 4x mehet rá az M249-re is
- A crossbow újratöltési ideje 3.5 másodpercre csökkent
- A fegyverek kilengésén is alakítottak a fejlesztők
- Mozgás esetén is javít a kilengésen a cheekpad
- Mozgás után sokkal gyorsabban visszaáll a kilengés ha cheekpadet használunk
Gránátok
- Frag gránát:
- Megnövelt sebzés és új effektek
- Régen a gránát sebzése nagyban függött az esési sebzéstől, mostantól azonban sokkal inkább a robbantás erejétől fogunk sebződni
- Változott a gránátok súlya is az inventoryban
- Frag grenade: 12->18
- Molotov: 18->16
- Smoke: 16->14
- Stun: 14->12
Karaktermozgás
- Csökkentett mozgási sebesség SR, LMG, shotgun fegyverek esetén.
- Mostantól nincs delay az első lővésnél, kivéve ha sprintelünk
- Egyes fegyvereknél (M24,Kar98k stb) az új lövedék betöltése nem befolyásolja a mozgási sebességünket ADS módban.
- Az aim punch mértéke mostantól összefügg a kapott sebzésértékkel.
Egyéb változások
- Mostantól a LVL 3 helmet csak airdropban található meg, abban viszont biztosan találhatunk egyet
- Az SR QDraw és az SR Extended QDraw mostantól csak airdropokban találhatóak meg
- Kevesebb AR Extended QDraw tárral találkozhatunk a pályán
- A DMR fegyverekre mostantól rátehetjük az AR kiegészítőket is.
- Mostantól az adrenalint is megtalálhatjuk a pályán ( 6 másodperc lett a használati ideje)
Játékmenet
Új fegyver
Bekerült egy új fegyver a játékba: SLR
- World lootként lesz megtalálható, 7.62-es kalibert használó DMR fegyver. Alapból 10 lőszeres tárkapacitását 20-ra bővíthetjük.
- Az SLR erősebb mint az SKS, de nagyobb visszarúgással rendelkezik.
Új jármű
Mirado: négyajtós izomautó, Miramaron lehet majd megtalálni.
Új fegyverkiegészítők
- Duckbill – Új kiegészítő shutgonokra, lecsökkenti a sörétek terjedését függőlegesen, azonban jobban fog hordani a fegyver vízszintesen
- Light Grip – Csökkenti a recovery timeot, de növeli a függőleges és horizontális recoilt
- Thumb Grip – Csökkenti a függőleges recoilt, de megnöveli a vízszinteset. És megnöveli a recovery timeot is.
- Half Grip – Csökkenti a vízszintes és függőleges recoilt és csökkenti a recovery timeot is.
- Scope 3x – Fix háromszoros nagyítás
- Scope 6x – Állítható nagyítás 3x-6x között, ritkább is lesz mint a 3x.
Mostantól állíthatjuk a red dot, holo, 2x célkeresztjének színét és kinézetét.
Hajó és úszás változások
- A hajók mostantól elsüllyednek
- Vége a vízben kempelésnek:
- Mostantól 35 másodperc helyett 15 másodpercig bírjuk levegő nélkül
- 10 DMG/sec sebzést szenvedünk el oxigénhiány miatt az eddigi 4 helyett
- Csak négy másodperc után kezd el visszatöltődni a levegőnk
Térképválasztás és Menü
Mostantól elérhető a mapválasztás.
- Kiválaszthatunk egy pályát (Erangel vagy Miramar)
- Kiválaszthatjuk mindkét pályát, így random dől el melyiken fogunk játszani.
- Átdolgozásra került a játékmód és perspektíva választó menü
Beállítások:
- A menüben most már állítható a vertikális egérérzékenység
- Mostantól a “Report Player” funkció átbindelhető más gombra az R-ről.
Világ
Változások Miramaron:
- Az Oázis területe megnőtt, és több épület került köré.
- A városok köré több kis coumpound került.
- A városok mostantól kevesebb épülettel rendelkeznek
- A városokban törlésre kerültek különböző fedezék tárgyak (kövek, dobozok)
- A térképen elszórva megnőtt a fák és kövek száma
- Egyes épületek belső része leegyszerűsödött.
Bug fixek:
- Javításra kerültek az ütközésekből származó fura következmények (elrepülő motor stb)
- Javításra került az a bug amikor nem tudtuk elhagyni a motort,miután az már felborult.
- Javításra került az a bug hogy ha mozgás közben lőttünk, a kilőtt hüvelyek nem a földre estek, hanem követtek minket.
- Javításra került az a bug amikor a játék a legutolsó kör indulási idejét nem jelezte ki.
- Javításra került az a bug amikor lehetőségünk volt a kamera által átlátni a plafonokon Schoolban
- Javításra került az a bug amikor különböző tárgyak ütközést eredményeztek, ahelyett hogy csak simán keresztül mentünk volna rajtuk.
- Javításra került az a bug hogy bizonyos tárgyak Erangelen áthatolhatatlanok voltak.
- Javításra került az a bug amikor néha vibráló narancssárga fényeket láttunk épületeken belül Erangelen
- Javításra került az a bug amikor fa dolgokon járva érdekes hangeffekteket hallottunk
- Javításra került az a bug amikor a karakterünk fekve bele tudott bugolni a textúrákba.
- Javításra került az a bug amikor emote-olás után egy bizonyos a karakterünk nem tudott mozogni.
- Javításra került hogy a Equinox ládából származó UMP skinen rossz kaliber volt feltüntetve
- A fegyverek mostantól attól a ponttól számítanak “betöltöttnek” amikor a tár bekerül a fegyverbe, nem az animáció végén.
Köszönöm Tethrysnek a segítséget.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!