PUBG

Nem kaptad meg a vásárolt PUBG ládát vagy kulcsot? – Így tudod felgyorsítani a folyamatot!


Sokat segíthet egy jól megírt ticket.

A magyar csoportokban és oldalakon rengeteg bejegyzés született a meg nem érkezett kulcsokról és a Shroud és Dr. DisRespect ládákról. A dolog megoldását a leggyorsabban egy support ticket segítségével tudjuk felgyorsítani, meg is mutatjuk hogyan!

Ticket elküldése

Első lépésben látogassuk meg a https://support.playbattlegrounds.com weboldalt.

Töltsük ki helyesen a megfelelő adatformokat (Email cím, nyelv, PUBG felhasználónév, platform, szerver régió). Ezután válasszuk ki a problémánkat legjobban leíró kategóriát az Issue résznél, esetünkben ez az Others -> Purchase/Refunds lesz.

Ezután a gyors ügyintézés érdekében a következő formátumban adjuk meg a vásárlásunk adatait:

– Subject részbe menjen a következő cím: “[Missing Purchase]”

– A description részbe pedig a következő formában a vásárlásunk adatai

1) Name of item/s and amount (A vásárolt tárgy neve és mennyisége):

2) Date of purchase (A vásárlás időpontja):

3) Purchase Transaction ID  (A vásárlás azonosítója, lent leírjuk hogy találhatod meg):

4) A vásárlási előzményekről csatolnod kell egy képet

■ Így csatolhatod a képet a vásárlási előzményekről

Ehhez a legegyszerűbb ha ellátogatsz a https://store.steampowered.com/account/history/ linkre

purchase_history.png

■ Így derítsd ki a vásárlásod azonosítóját 

  1. A) Steam Support > Vásárlások > Megkeressük a “VÁSÁRLÁSOK AZ UTÓBBI HAT HÓNAPBAN” részt
  2. B) Kiválasztjuk a megfelelő vásárlást > Tranzakció ID részt megkeressük
  3. C) Kimásoljuk az ID számot majd beillesztjük a ticket leírásába

 

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva