Sokat segíthet egy jól megírt ticket.
A magyar csoportokban és oldalakon rengeteg bejegyzés született a meg nem érkezett kulcsokról és a Shroud és Dr. DisRespect ládákról. A dolog megoldását a leggyorsabban egy support ticket segítségével tudjuk felgyorsítani, meg is mutatjuk hogyan!
Ticket elküldése
Első lépésben látogassuk meg a https://support.playbattlegrounds.com weboldalt.
Töltsük ki helyesen a megfelelő adatformokat (Email cím, nyelv, PUBG felhasználónév, platform, szerver régió). Ezután válasszuk ki a problémánkat legjobban leíró kategóriát az Issue résznél, esetünkben ez az Others -> Purchase/Refunds lesz.
Ezután a gyors ügyintézés érdekében a következő formátumban adjuk meg a vásárlásunk adatait:
– Subject részbe menjen a következő cím: “[Missing Purchase]”
– A description részbe pedig a következő formában a vásárlásunk adatai
1) Name of item/s and amount (A vásárolt tárgy neve és mennyisége):
2) Date of purchase (A vásárlás időpontja):
3) Purchase Transaction ID (A vásárlás azonosítója, lent leírjuk hogy találhatod meg):
4) A vásárlási előzményekről csatolnod kell egy képet
■ Így csatolhatod a képet a vásárlási előzményekről
Ehhez a legegyszerűbb ha ellátogatsz a https://store.steampowered.com/account/history/ linkre
■ Így derítsd ki a vásárlásod azonosítóját
- A) Steam Support > Vásárlások > Megkeressük a “VÁSÁRLÁSOK AZ UTÓBBI HAT HÓNAPBAN” részt
- B) Kiválasztjuk a megfelelő vásárlást > Tranzakció ID részt megkeressük
- C) Kimásoljuk az ID számot majd beillesztjük a ticket leírásába
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!