Gaming

Hotfix jellegű frissítés érkezik a napokban, többek között három halott lapot próbálnak feltámasztani hamvaikból


A Heal-Clone-Barbarian Barrel trió is érintett.

Derült égből a villámcsapásként érte a közösséget az a hír, miszerint egy hónap közbeni balansz frissítést eszközöl a Supercell.

Azt ugye már tudjuk, hogy hónap elején fixen érkezik egy ilyen jellegű update, azonban nemrég bejelentették a fejlesztők, hogy ismét belenyúlnak a játékba – június 20-án érkezik a következő patch.

Menjünk is végig azon, hogy mit tartalmaz, illetve mikkel indokolták a változtatásokat a fejlesztők!

Clone/Heal: nőtt a hatósugara 3 -> 4

A Clone és a Heal is ügyességet igénylő lapok, akkor használjuk őket, amikor nincs az ellenfélnek válasza rájuk. Mivel ez a nehézség már amúgy is megvan, nem szerették volna, hogy még a pozicionálásnál is vért kelljen izzadnunk, így az Arrows laphoz hasonló méretűvé varázsolták a két kártyát.

Minions/Minion Horde: a minonok 0.15 másodpercenként fognak megjelenni, nem pedig egyszerre

A hivatalos magyarázat az, hogy a formálódás jobban hasonlít egy hordához (szemben a hirtelen megjelenéssel), illetve több időt hagy a játékosoknak, hogy reagáljanak, a kevésbé hivatalos (ezt már csak mi tesszük hozzá), hogy valószínűleg nem voltak elégedettek a lapok erejével (a statsroyale szerint elég magas népszerűségnek és win rate-nek örvendtek), úgyhogy egy minimálisan nerfelni akarták őket. Nagy kérdés, hogy a náluk is jobban teljesítő Mega Minion mikor lesz soros?

Barbarian Barrel: a térsebzése 17%-al megnőtt, a hordóból kiugró barbárt pedig látni fogjuk, hogy hova érkezik

A lap egy egyedi varázslat, mely nem tudja direktben sebezni a Princess Towert – ezt kompenzálandó növelik meg jelentősek a térsebzését, hogy az Archer lappal is elbánjon, illetve a magas szintű Dart Goblin, Princess és Goblin kártyákat is kivégezze.

  • Az ugrás/dash minimum range-ét egységesítették 3.5-re

    • Mega Knight: 4 -> 3.5

    • Bandit: 3.5 -> 3.5 (nincs változás)

  • A charge up (amíg felgyorsulnak a lentebb látható egységet) távolságát szintén 3.5-re egységesítették

    • Battle Ram: 4 -> 3.5

    • Prince: 2.5 -> 3.5

    • Dark Prince: 2.5 -> 3.5

Túlbonyolítása volt a játéknak az, hogy ezek a fenti számok különbözőek voltak, ezért bevezettek egy sztenderdet, így könnyebb lesz védekezni ellenük.

Rascals: egyelőre nincs változás

Még mindig nem áll rendelkezésükre elég adat, hogy eldöntsék, OP-e a lap, de a júliusi frissítésnél könnyen lehet, hogy érdekelt lesz a legújabb kártya.

Mirror: többé nem jelenik meg a kezdőkézben

Magic Archer (bug fix): volt egy hiba, amikor megnőtt a lövések hatótáva és véletlenül aktiválta a King Towert.

Épületek (bug fix): akadt egy olyan hiba, melynél alkalmanként nem lőtt akkor, ha már a hatótávjának a szélén volt a célpont

Aki a vizuális élmény híve, annak videón is összeszedte a változtatásokat a Supercell.

Úgy tűnik most a nagyon gyengén teljesítő lapok vannak terítéken (Heal-Clone-Barbarian Barrel), kicsit hotfix beütése van emiatt a frissítésnek, kérdés, hogy ti kit csapnátok oda erre a listára? 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva