League of Legends

Jó hír(?) – Masszív buffokra számíthat Kassadin és Orianna


A két mides helyzete jelentősen javulni fog, ha mindezek a módosítások megjelennek az élő szervereken is.

Kassadin és Orianna mostanában nemigen találta a helyét a középső ösvényen, nem is csoda, elvégre mostanában a rendszer nem hasonlít arra, amit 9 éve folyamatosan ismertünk. Ám lehetséges, hogy a közeljövőben rendeződik a helyzet, s mindezek tetejébe Ori és Kassadin is buffokkal gazdagodik.

Mindkét karakter sajátossága, hogy scale-elniük kell, vagyis folyamatos farmolás és türelem szükséges ahhoz, hogy idővel ténylegesen meglátszódjon a hatásuk egy mérkőzésen. Orianna mondjuk ebből a szempontból jobb helyzetben van mint Kassadin, a robothölgy ugyanis képes már a játék elejétől kezdve tradelni az ösvényben, Kassadin manaközpontú képességeiről ezt már nehezebben lehet elmondani. Mivel mindkettőnek a hosszabb játék fekszik a scaling miatt, így a jelenlegi viszonyrendszerben körülbelül esélytelenek, hiszen az igazi erejüket 25-30 perc környékén érik el, ám mostanában egészen ritkán jutnak el odáig a mérkőzések.

A Riot javítani szeretne mindezen, Orianna töltési idő buffot kap az egyik kulcsképességére, ez valószínűleg javítani fogja az ösvényjátékát, míg Kassadint teletömik egy halom sebzéssel, hogy ezzel ellensúlyozzák a manahalmozós mechanikáját.

Orianna legfőbb sebző képessége a W, a Command: Dissonance. A képesség töltési idejéből két másodpercet lefarag a Riot Games, mostantól minden szinten 7 másodpercenként csaphatunk alá ellenfeleinknek a W-vel. Ezzel nagyot lendül majd a karakter ösvényfázisa, gyorsabban fogja tudni takarítani a minion hullámokat, valamint az ellenfelek sebezgetése is határozottabb lesz. Ez inkább amolyan korai szakasz buff, hogy ne maradjon le a mezőnytől egészen addig, amíg ténylegesen effektívvé nem válik.

Kassadin viszont ennél határozottabb buffot kap, a karaktert további sebzéssel ruházza fel a Riot. A W képessége – Nether Grasp – 10%-kal több AP-t fog hasznosítani, mint eddig, így a buff után már 80% AP-ból fog sebezni. Valamint egy “láthatatlan” (minimális) mana cost is rákerült a képességre, hogy könnyebben tudja halmozni a Tear of the Goddess-t Kassadin, s így sokkal gyorsabban fog eljutni az első komolyabb powerspike-ig. Mindezek mellé az E képesség – Force Pulse – sebzésének AP aránya is megugrott 10%-kal, így az is 80% AP-ból fog sebezni, valamint az ulti – Riftwalk – is megkapta a maga +10%-át, az erősítés után 40% AP-ból fog erőt nyerni a korábbi 30% helyett.

Ha megfelelőnek tartja a Riot a módosításokat, akkor mindezeket már egy hét múlva, a 8.13-as ciklussal az élő szervereken is kipróbálhatjuk majd.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva