Overwatch

Amikor az exploit felületes javításából túlnerfelés lesz: Symmetra lézerét egy apró trükk helyrehozná


Az egyik fórumozó tökéletesen kifejti a problémát, és megoldást is javasol.

Néha-néha felmerül egy régóta fennálló hiba Symmetra kapcsán, melyet már posztoltak fórumokon, de nemrég Redditen is előkerült újfent.

A probléma nem tegnap óta van jelen

A Blizzard egy hónapja javította azt a Symmetra hibát, mely az elsődleges tüzelését érintette. Akkor ha gyorsan klikkeltünk folyamatosan az ellenfélre (a lenyomva tartás helyett), jókora plusz sebzést oszthattunk ki. A következő videó elég jól szemléltei a különbséget a hagyományos, és az exploit használat között.

Az eredmény nem kielégítő

Nos, ezt a fórumok szerint majdnem napra pontosan egy hónapja javították, viszont további hibákat generáltak ennek során, melyet az egyik felhasználó ki is fejt:

  • Rengeteg a damage tick másodpercenként, elképesztően nehéz célozni bármi mást, mint egy nagy méretű tankot – körülbelül 2-300%-al növelték meg a célzás nehézségét
  • Az előző sebzés kivitelezésre visszautalva (DPS) elmondható, hogy mivel eloszlik a sebzés, ezért drasztikusan kevesebbet árt azoknak a hősöknek, akik armorral rendelkeznek, mely a tankokra alapvetően jellemző -akiket hivatott counterelni a rework után, mivel rajtuk könnyebb feltölteni a lézert (plusz ugye Brigitte is képes osztogatni)

Megjegyzés: ez azért van így, mert az armor úgy működik a játékban, hogy felezi az elszenvedett sebzést, de maximum ötig. Ez azt jelenti, hogy egy lassú, de sokat ártó lézert csak egy bizonyos szintig blokkol az armor, míg a gyors, de keveset sebzőt ténylegesen felezi.

  • Ezen kívül összehasonlítja a régi fegyverével, ami ugyan kicsit kisebb hatótávolsággal rendelkezett, de megbízhatóbb volt célzás terén

Ha extrém jók vagyunk, akkor nincs különbség

Félreértések elkerülése végett: a sebzés mértéke nem változott, csak arról van szó, hogy kevesebbet árt, de gyorsabban. A hős lényege, hogy mihamarabb elérjük a lézer maximális sebzését, melynél ha elmozog az ellenfél, akkor visszaesik a töltöttség – mivel a ténylegesen kiosztott sebzés után tölt, ezért ha sokszor árt keveset, akkor több esély van arra, hogy mellélőjünk, így nagyobb a sansz arra is, hogy visszaessen a töltöttség szintje.

Könnyű megoldás

Egy tényleg nagyon egyszerű javaslatot tesz is “FullPowa'” felhasználó, szimplán limitálni kellett volna a fegyverének az aktiválhatóságát 4-re másodpercenként, mely akkor meccselte volna a 4 tick sebzést (amelyet alapból kioszt egy másodperc alatt) – esetleg 2-3-ra megszabni a maximumot.

Képtalálat a következőre: „overwatch symmetra”
forrás: PlayStation LifeStyle

Jelenleg a másodlagos fegyverért használjuk legtöbbször: a gömbök szinte minden szituációban jobbak, mint a lézer.

Egyelőre nem elérhető rankeden Symmetra, így kérdéses, hogy mikor nyúl hozzá a Blizzard (jó eséllyel megvárja a győzelmi és népszerűségi rátáját competitive-ben), de reméljük, hogy ha ezt megteszi, akkor elraktározza ezt a fórum kommentet, amit megosztottunk veletek.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva