Frissítés érkezett, ha nem is a legnagyobb, de a tartalmának azért örülünk.
Ezúttal egy kisebb frissítés érkezett, de ennek ellenére több kellőképp hasznos újítást kapunk, ami első körben a teszt szerverre jött el szokás szerint. A 17. update-tel sikerült két dolgot elrontani, de ezeket azóta javították hotfix formájában. Ezek közül az egyik a ping alapú meccskeresés az NA régiókban, a másik pedig a szerveroptimalizációk Sanhokon, de ezt is javították július 9-én.
Ez alkalommal a teszt szerverek csak korlátozott kapacitással fognak üzemelni:
AS régió – TPP mód
Solo/Duo/Squad
NA régió – FPP mód
Solo/Squad
Játékmenet
- A pickup terepen való vezetési élményén javítottak
- Az összes SMG gyári zeroingja 100 méter lesz mostantól
- A crossbow zeroingja 25 méter lesz, még akkor is, ha scope-ot pattintunk rá
Hibajavítások
- A 4X (ACOG) scope célkeresztje nem fog furcsán kinézni az SLR-en
- Javítva a hiba, amikor a vezető ülésből átülve nem volt lehetőségünk rendesen célozni
Van még egy bug, amit az éles szervereken javítani fognak, ez pedig idáig azt okozta, hogy a társunkat nem tudtuk felszedni hiába telt le a 10 másodperc és ért végig a csík. Ezt a csalók ellen vezették be, akik tudtak instant healelni és más hasonló finomságokra voltak képesek. Pontosan nem írják le, hogy mit változtatnak, mert nem akarják, hogy a cheaterek túl sok infót megtudjanak ezzel kapcsolatban, de a lényeg, hogy jön a javítás.
A másik változtatás pedig, hogy Sanhok is megkapja az MMR matchmakinget, azaz mostantól a teljesítményünk szerint fogunk ellenfeleket kapni. Ezt idáig nem hozták be, mert egyrészt szoktuk a pályát, másrészt nem feltétlenül kompetitív élményt akartak elhozni, de látják az igényt rá, ezért megkapjuk ezt is.
Fejlesztői levél
A fejlesztők legfőbb célja, hogy még jobb battle royale élményt nyújtsanak a játékosoknak. Tisztában vannak vele, hogy az utóbbi időben több teljesítménybeli probléma lépett fel, és tudják, hogy több optimalizációs frissítésre van szükség, ezért pedig tenni fognak. A legfőbb cél jelenleg a szerver oldali javítások, ezt követik pedig sorrendben a következők: kliens oldali optimalizációk, anti-cheat és a bugok javítása.
Az új tartalmakat folyamatosan szállítani fogják az elkövetkezendő pár hétben a PGI-ra készülnek ugyanis elég keményen. Ha viszont lement a Major, utána több idejük lesz ezeknek a hibáknak a kijavítására.
Felhívnánk a figyelmet arra, hogy ezúttal a szokásos “PC játékosok, játékosok” helyett köszönéssel kezdték a levelet és a végén így búcsúztak el: “Köszönjük, hogy játszotok, a barátaitok a PUBG Corp.-nál.”. Elég nagy fejlődésen ment át a patch notes, ilyen részletes magyarázatot már rég kaptunk, reméljük a továbbiakban is ilyen közvetlenek maradnak a srácok, ugyanis korábban a nyelvtan is eléggé baltával faragott és érthetetlen volt olykor-olykor. Minket teljesen megleptek ezúttal.
A teszt szerverek már élnek, aki szeretné az újítások már kipróbálhatja.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!