Szinte minden mapon előforduló hiba a textúrákon átlógó lógó fegyverek és testrészek problémája. Versenyen is ment már el rajta kör.
A CS:GO fizikája közel sem tökéletes, ezzel sajnos minden nap szembesülünk játék közben. Az egyik legáltalánosabb bug a textúrák anyagtalansága, amikor fegyverek és testrészek lógnak át az ajtókon és falakon.
A hiba már a CS:GO kezdeti éveitől megfigyelhető a játékban, lényegében 5 éve nem képes kijavítani a Valve.
Ha valaki szerencsés még nem találkozott vele, a teljesség igénye nélkül jöjjön egy kis bemutató a legismertebb helyszínekről:
Nuke lenti lerakó ajtaja
Mirage palota kijárata
Inferno betonfalai
Cache nyikorgós ajtaja
A falon átlógó testrészek és fegyverek jutalma általában egy váratlan kill, de már magában az infó is rengeteget érhet. Ha már szinte folyamatosan érik egymást a több milliós versenyek, érdemes lenne kijavítani ezt a banális hibát.
Törekvések persze vannak a megoldásra a Panorama megjelenése óta, próbálják a dolgot a hiba forrásánál orvosolni. Azt szeretnék elérni, hogy a karakterek animációja nem lógjon túl az ütközésen. A jelenleg életben lévő, kifacsart testhelyzetből is látszik, hogy valami nem az igazi. Reméljük a Valve minél előbb kijavítja végre ezt a több éves bugot.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!