PUBG

Elveszel a beállításokban? Custom szerver kisokos: Így szabd testre a saját szervered!


A normal mód beállításait nézzük át.

A PUBG Corp. pár napja, a legutóbbi frissítésben megnyitotta a custom szerver létrehozását az összes felhasználó számára. Bizonyára sokan közületek csak most találkoznak először ezekkel a beállításokkal, így nézzük is át őket, hogy tökéletesen be tudd majd állítani.

A Normal Mode

  1. A custom szerver neve (a lakat ikonnal pedig le tudod majd jelszavazni)
  2. Játékmód (a normal az alapértelmezett, ezzel találkozhatsz a “rendes” meccseken is)
  3. Preset (előre elmentett beállítások) kiválasztása
  4. Ebben a szekcióban a legfontosabb beállításokat találod meg
  5. A szerver abban a régióban kerül létrehozásra, amit beállítottál magadnak a main menüben

Fontos: Jelenleg legalább 10 ember kell a szerver elindításához

A lobby létrehozása után a “Match Settings” menüpontra kattintva tovább finomíthatunk a beállításokon.

Normal Mode – Basic Settings

  1. Megváltoztathatod a szervered nevét
  2. Választhatsz, hogy teljesen publikus, vagy jelszavazott legyen a szerver
  3. Kiírja a szerver régióját, itt már nincs lehetőséget átállítani
  4. A jelenlegi preset nevét láthatjuk itt
  5. A kiválasztott térkép nevét láthatjuk itt
  6. A kiválasztott nézetet látjuk itt (FPP/TPP)
  7. A maximális játékosok számát adhatjuk meg itt
  8. A csapattagok számát állíthatjuk ebben a menüpontban
  9. Az időjárást állíthatjuk a kilences számmal megjelölt sorban
  10. Itt pedig beállíthatjuk, hogy mások tudják-e nézni a szerverünkön zajló dolgokat
Basic Mode – Rules Settings

  1. “DBNO” vagyis “Down But Not Out.” OFF állapotban nincsen knock, azonnal halnak a játékosok
  2. A revive-hoz szükséges időt állíthatjuk itt
  3. Itt azt állíthatjuk be, milyen gyorsan vérezzenek el a knockolt játékosok.
  4. A csapatsebzés szorzója
  5. A kör általános sebességét állíthatjuk itt
  6. Itt megadhatjuk, milyen gyorsan mutassa a következő fehér kört a játék
  7. Az új fehér kör megjelenése után, ilyen gyorsan fog elindulni az aktuális “kék” kör
  8. Itt megadhatjuk a szűkülés gyorsaságát
  9. A “kék” sebzését állíthatjuk a negyedik oszlopban
  10. A következő biztonsági zóna méretét állíthatjuk az előző körhöz képest
  11. Itt azt állíthatjuk be, hogy a következő kör mekkora eséllyel legyen közel az előző kör közepéhez.
  12. Land ratio, azaz milyen eséllyel legyen a következő kör szárazföldön (0.1 -10%, 0.5 – 50%)

  1. Itt a meccs maximális időtartamát látjuk
  2. Ha szeretnénk, hogy előre megmutassa a játék az utolsó kört, akkor tegyük át ON-ra.
  3. Itt az tudjuk állítani, hogy mekkora eséllyel legyen a kör a 4-6. menüpontokban megadott paramétereken
  4. Mekkora eséllyel szűküljön a kör városra/településre
  5. Mekkora eséllyel szűküljön a kör mezőre
  6. Mekkora eséllyel szűküljön a kör hegyre
  7. A redzone-t kapcsolhatjuk ki/be
  8. Itt beállíthatjuk milyen hamar jelenjen meg az első redzone

  1. Testre szabhatjuk milyen gyakran jelenjen meg a redzone a térképen
  2. A robbanást megelőző figyelmeztetés idejét állíthatjuk be
  3. Itt megadhatjuk mennyi ideig tartson a bombázás
  4. A redzone méretét állíthatjuk be
  5. Itt pedig a bombák számát adhatjuk meg
  6. Az AirDropok mennyiségén állíthatunk ebben a menüpontban
  7. A FlareGun-t kapcsolhatjuk ki/be
  8. A FlareDropokban található tárgyak mennyiségét állíthatjuk be

  1. A fehér körben leeső FlareDropok számát adhatjuk meg
  2. A fehér körön kívül leeső páncélozott UAZ-ok számát adhatjuk meg
  3. A megmaradt air dropok, automatikusan átkerülnek a következő körbe. Ha “-99”-et írunk be, akkor resetelődik a felgyülemlett ládák száma.
  4. Itt beállíthatjuk, hogy kiket rakjon át a szerver observer módba halál után
  5. A halál utáni spectate funkciót kapcsolhatjuk ki/be
Normal Mode – Spawn Settings

  1. Három módon befolyásolhatjuk a spawn számokat, nézzük is végig őket:
    1. “Fixed Ratio & Adjustable Total Number”  – ez azt jelenti, hogy a szorzók állításával csak a spawn rate módosul, megemelkedik a maximálisan spawnoló tárgyak darabszáma
    2. “Adjustable Ratio & Fixed Total Number” – itt pont az ellenkezője történik, a maximálisan spawnoló tárgyak száma nem változik, így tulajdonképpen azt állítjuk mennyivel többször találkozzunk egy-egy adott tárggyal (a kevesebb szorzóval rendelkező tárgyak hátrányára)
    3. “Adjustable Ratio & Adjustable Total Number”  ez pedig a fenti két mód kevert változata, módosul az arány és a maximálisan spawnoló tárgyak darabszáma is
  2. Itt tudjuk állítani az egyes tárgyak, fegyverek arányszámát.

  1. A szárazföldi járművek spawn arányát állíthatjuk
  2. A vízi járművek spawn arányát állíthatjuk

Forrás: https://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/1664528122513316457

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva