Fontos frissítés érkezett a tesztszerverre.
Tegnap késő este frissült a Rainbow Six Siege tesztszervere. Noha nem jött balansz változtatás most sem (egyet kivéve), végre fixáltak régóta tartó bugokat – vagy nevezhetjük glitch-nek egy részüket.
Mivel még nincs kijavítva, ezért nem írjuk le azt, hogy miből is állnak a következő bugok – aki nagyon akar, az úgyis utánanéz az interneten:
Láthatatlanság glitch
Oregon mosógép glitch
Mira glitch
Clash ADS glitch
Mindnek az a lényege, hogy vagy láthatatlanok vagyunk, vagy épphogy lát az ellenfél, vagy egy olyan helyre megyünk be, ahova nem lehetne alapból (kivéve Clash-t, ott csak szimplán gyors volt a pajzsról fegyverre való váltás).
Ideje lesz már őket kiszedni, az első három gusztustalan exploit.
Ezek mellett már dolgoznak a fekete képernyő hibán (aki esetleg nem ismerné: teljesen véletlenszerűen ritkán van olyan, hogy szimplán elsötétül a képernyő, nem látunk semmit, csak hallunk és egyedül az oldja meg a hibát, ha lemegy a kör vagy lelőnek).
Fontosabb bugfixek:
- Betöltés után láthatatlan az operátor
- Mira ablakait a megerősített falak túloldaláról is ki lehetett lőni
- Nem fog bedobni többé olyan meccsbe a játék, ami tele van (a “game full” üzenetekre gondolunk)
- Ha folyamatosan játszunk egy adott pályán custom game módban, akkor a teljesítmény romlott, ezt is javították
- Képesség spamelési problémák
- Kis piros pont helyett vastag vonal jelent meg a red dot célzót használva orosz operátoroknál
- Ugyanez a célkereszt mozgás közben össze-vissza mozgott (nem hagyományos módon) szintén az orosz operátoroknál
Számomra meglepő, hogy glitch-ként tekint a Clash változtatásra a Ubisoft, sokkal inkább nerfről van szó és jelentős méretűről. Korábban írtunk arról, hogy nem tud többé úgy lőni, hogy a fegyvere még lefelé néz váltásnál, mostantól az átváltás is lassabb – pontosan ezt kérte a közösség nagy része, így személy szerint ezt biztosan nem gltich-nek tituláltam volna.
A szezon első frissítése: szigorított és egységesített teamkill büntetés, Clash nerf, sok bugfix
Lényeg a lényeg: egyelőre ezek még a tesztszerveren vannak, de ismét nagyon fontos hibákat javítottak ki, és Clash is megkapta azt a nerfet, amit akart a közösség.
Már csak arra vagyunk kíváncsiak, hogy Maverickkel mi lesz.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!