R6

Tesztszerver patch: kiirtották a legundorítóbb glitch-eket, javítottak bugokat, nerfelték Clash-t


Fontos frissítés érkezett a tesztszerverre.

Tegnap késő este frissült a Rainbow Six Siege tesztszervere. Noha nem jött balansz változtatás most sem (egyet kivéve), végre fixáltak régóta tartó bugokat – vagy nevezhetjük glitch-nek egy részüket.

Mivel még nincs kijavítva, ezért nem írjuk le azt, hogy miből is állnak a következő bugok – aki nagyon akar, az úgyis utánanéz az interneten:

  1. Láthatatlanság glitch

  2. Oregon mosógép glitch

  3. Mira glitch

  4. Clash ADS glitch

Mindnek az a lényege, hogy vagy láthatatlanok vagyunk, vagy épphogy lát az ellenfél, vagy egy olyan helyre megyünk be, ahova nem lehetne alapból (kivéve Clash-t, ott csak szimplán gyors volt a pajzsról fegyverre való váltás).

Ideje lesz már őket kiszedni, az első három gusztustalan exploit.

Képtalálat a következőre: „mira rainbow six siege”
Future Game Releases

Ezek mellett már dolgoznak a fekete képernyő hibán (aki esetleg nem ismerné: teljesen véletlenszerűen ritkán van olyan, hogy szimplán elsötétül a képernyő, nem látunk semmit, csak hallunk és egyedül az oldja meg a hibát, ha lemegy a kör vagy lelőnek).

Fontosabb bugfixek:

  • Betöltés után láthatatlan az operátor
  • Mira ablakait a megerősített falak túloldaláról is ki lehetett lőni
  • Nem fog bedobni többé olyan meccsbe a játék, ami tele van (a “game full” üzenetekre gondolunk)
  • Ha folyamatosan játszunk egy adott pályán custom game módban, akkor a teljesítmény romlott, ezt is javították
  • Képesség spamelési problémák
  • Kis piros pont helyett vastag vonal jelent meg a red dot célzót használva orosz operátoroknál
  • Ugyanez a célkereszt mozgás közben össze-vissza mozgott (nem hagyományos módon) szintén az orosz operátoroknál
Képtalálat a következőre: „clash rainbow six siege”
Windows Central

Számomra meglepő, hogy glitch-ként tekint a Clash változtatásra a Ubisoft, sokkal inkább nerfről van szó és jelentős méretűről. Korábban írtunk arról, hogy nem tud többé úgy lőni, hogy a fegyvere még lefelé néz váltásnál, mostantól az átváltás is lassabb – pontosan ezt kérte a közösség nagy része, így személy szerint ezt biztosan nem gltich-nek tituláltam volna.

A szezon első frissítése: szigorított és egységesített teamkill büntetés, Clash nerf, sok bugfix

Lényeg a lényeg: egyelőre ezek még a tesztszerveren vannak, de ismét nagyon fontos hibákat javítottak ki, és Clash is megkapta azt a nerfet, amit akart a közösség.

Már csak arra vagyunk kíváncsiak, hogy Maverickkel mi lesz.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva