Bemutatjuk egy kicsit részletesebben az új hőst.
Mal’Ganis a HotS legújabb hőse, aki lemaradt volna a spotlightról és általános ismertetőről, annak linkeljük korábbi cikkünket:
Két CC, beépített gyógyulás és dash képesség: bemutatkozik Mal’Ganis
Nemrég a Dailyesports írt a hősről egy cikket, mely alapján bemutatjuk a szerző első gondolatait és egy main tank buildet a warrior kapcsán.
Az alap képességei kapcsán leír a szerző 3 tippet/érdekességet, de elég magától értetődőek, úgyhogy mindnél kiemeltünk egyet, ami a leglényegesebb:
- Q: minden egyes dash után belefér egy auto attack a sebzés növelése érdekében (nagyjából úgy kell elképzelni amúgy, mint Greymane farkas formájának Q-ját)
- W: 8 másodperc a CD-je és 3 másodpercig tart az effekt, így a 25 armor gyakorlatilag 5 másodpercenként elérhető – ez elég jelentős tankosságot ad neki csapatharcban is
- E: alapvetően engage-re használható (menekülésre neccesebb a megszakíthatóság miatt), illetve a W aktivizálható használata közben
- R (Carrion Swarm): 1 másodperc kell, hogy denevér hordává alakuljon Mal’Ganis, így okosan használjuk (ne a harc közepén), mert megszakítható
- R: (Dark Conversion): nagyon rizikós alacsony életen csatába indulni, HP-t váltani pláne, ráadásul ez is megszakítható (és itt nem tudjuk biztonságos helyen a channelt elindítani)
Main tank buildje:
Level 1: Time to Feed
“A hős gyógyul, ha megsebez egy ellenfelet (6 másodpercenként lép életbe az effekt, ha ugyanazt a hőst célozzuk)”.
A gyógyulásról (sustain) szól alapvetően Mal’Ganis, ez a talent is ebben segít.
Level 4: Fueled by Torment
“Ha a W aktív, akkor sebződéskor a karakter gyógyul és a traitje +15%-ot gyógyít rajta, ha ellenfél hősöket támad”.
Auto attackerek (Tracer például) kifejezetten hasznos, hisz ők gyakrabban sebeznek rajtunk.
Level 7: Will of Tichondrius
“A Q 3. támadása 4%-ot ellop az ellenfél életéből”.
Sok életes tankok ellen (például Stiches) kifejezetten effektív, de ha több ellenfelet is elérünk egyszerre, akkor jelentőset gyógyít rajtunk.
Level 10: Carrion Swarm
Itt nem értettem teljesen egyet a szerzővel, de ez a jobb választás, mégpedig azért, mert a másiknak sok a hátránya, ezzel pedig sebezhetetlenek vagyunk, menekülni is tudunk és igen jól szinergizál a passzívunkkal.
Level 13: Blood Rush
“Ha Mal’Ganis gyógyul, akkor kap 1% mozgási sebességet 8 másodpercre – maximum 15%-ot tud így összeszedni”.
Ezzel a builddel könnyen és hamar összejön a 15%, a plusz sebesség pedig akár üldözésre, akár pucolásra, akár menekülésre jó lehet.
Level 16: Plague Bats
“A W képessége egy csapat denevért küld ki, aki sebzi az ellenfeleket”.
A wave-clearben segít leginkább, illetve távolról is összehozhatunk vele 1-1 (szerencsés) killt.
Level 20: Seeker Swarm
“Az ulti lejárta után a denevérek elkezdik sebezni a közelben lévő ellenfeleket és elaltatják őket 2.5 másodpercre”
Akár az egész csapatot elaltathatják a denevérek, így egyet tudunk fókuszálni és kiszedni.
A Bruiser buildje a következő:
- Vampiric Aura-Fueled by Torment-Black Claws-Carrion Swarm-The Night Beckons-Frenzied Assault-Vanquish the Weak
Az összes talentjét IDE kattintva nézhetitek meg.
Elmondható tehát, hogy elmebeteg gyógyulásra képes a hős és megvan benne a potenciál, hogy egyedüli tankként számítsunk rá (elfogadható CC, kiváló túlélési képesség).
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!