Gaming

Mal’ganis a PTR-on: tippek, trükkök, első gondolatok és két hasznos build


Bemutatjuk egy kicsit részletesebben az új hőst.

Mal’Ganis a HotS legújabb hőse, aki lemaradt volna a spotlightról és általános ismertetőről, annak linkeljük korábbi cikkünket:

Két CC, beépített gyógyulás és dash képesség: bemutatkozik Mal’Ganis

Nemrég a Dailyesports írt a hősről egy cikket, mely alapján bemutatjuk a szerző első gondolatait és egy main tank buildet a warrior kapcsán.

Az alap képességei kapcsán leír a szerző 3 tippet/érdekességet, de elég magától értetődőek, úgyhogy mindnél kiemeltünk egyet, ami a leglényegesebb:

  • Q: minden egyes dash után belefér egy auto attack a sebzés növelése érdekében (nagyjából úgy kell elképzelni amúgy, mint Greymane farkas formájának Q-ját)
  • W: 8 másodperc a CD-je és 3 másodpercig tart az effekt, így a 25 armor gyakorlatilag 5 másodpercenként elérhető – ez elég jelentős tankosságot ad neki csapatharcban is
  • E: alapvetően engage-re használható (menekülésre neccesebb a megszakíthatóság miatt), illetve a W aktivizálható használata közben
  • R (Carrion Swarm): 1 másodperc kell, hogy denevér hordává alakuljon Mal’Ganis, így okosan használjuk (ne a harc közepén), mert megszakítható
  • R: (Dark Conversion): nagyon rizikós alacsony életen csatába indulni, HP-t váltani pláne, ráadásul ez is megszakítható (és itt nem tudjuk biztonságos helyen a channelt elindítani)
gamecrate.com

Main tank buildje:

Level 1: Time to Feed

“A hős gyógyul, ha megsebez egy ellenfelet (6 másodpercenként lép életbe az effekt, ha ugyanazt a hőst célozzuk)”.

A gyógyulásról (sustain) szól alapvetően Mal’Ganis, ez a talent is ebben segít.

Level 4: Fueled by Torment

“Ha a W aktív, akkor sebződéskor a karakter gyógyul és a traitje +15%-ot gyógyít rajta, ha ellenfél hősöket támad”.

Auto attackerek (Tracer például) kifejezetten hasznos, hisz ők gyakrabban sebeznek rajtunk.

Level 7: Will of Tichondrius

“A Q 3. támadása 4%-ot ellop az ellenfél életéből”.

Sok életes tankok ellen (például Stiches) kifejezetten effektív, de ha több ellenfelet is elérünk egyszerre, akkor jelentőset gyógyít rajtunk.

Level 10: Carrion Swarm

Itt nem értettem teljesen egyet a szerzővel, de ez a jobb választás, mégpedig azért, mert a másiknak sok a hátránya, ezzel pedig sebezhetetlenek vagyunk, menekülni is tudunk és igen jól szinergizál a passzívunkkal.

Level 13: Blood Rush

“Ha Mal’Ganis gyógyul, akkor kap 1% mozgási sebességet 8 másodpercre – maximum 15%-ot tud így összeszedni”.

Ezzel a builddel könnyen és hamar összejön a 15%, a plusz sebesség pedig akár üldözésre, akár pucolásra, akár menekülésre jó lehet.

Level 16: Plague Bats

“A W képessége egy csapat denevért küld ki, aki sebzi az ellenfeleket”.

A wave-clearben segít leginkább, illetve távolról is összehozhatunk vele 1-1 (szerencsés) killt.

Level 20: Seeker Swarm

“Az ulti lejárta után a denevérek elkezdik sebezni a közelben lévő ellenfeleket és elaltatják őket 2.5 másodpercre”

Akár az egész csapatot elaltathatják a denevérek, így egyet tudunk fókuszálni és kiszedni.

A Bruiser buildje a következő:

  • Vampiric Aura-Fueled by Torment-Black Claws-Carrion Swarm-The Night Beckons-Frenzied Assault-Vanquish the Weak
Képtalálat a következőre: „mal'ganis hots”
amino apps

Az összes talentjét IDE kattintva nézhetitek meg.

Elmondható tehát, hogy elmebeteg gyógyulásra képes a hős és megvan benne a potenciál, hogy egyedüli tankként számítsunk rá (elfogadható CC, kiváló túlélési képesség).

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva