Minden idők egyik legextrémebb Hearthstone meccsét játszotta le a streamer.
Ha szavazni kellene arról, hogy mi volt a legnagyobb hiba, amit a Blizzard elkövetett 2018-ban, már ami az új Hearthstone lapokat illeti, akkor elég nagy az esélye annak, hogy a Shudderwock végezte az első helyen. A Shaman rettegett Legendary-je kész rémálom a kontroll paklik számára, de igazából még ez a legkisebb gond:
már az első pillanattól nyilvánvaló, hogy a fejlesztők kegyetlenül benézték ezt a lapot.
Elég csak visszagondolni a The Witchwood megjelenésére, amikor is bekerült a szóban forgó kártya a játékba.
- A játékosok hamar rájöttek, hogy a Grumble, Worldshaker közbeiktatásával egy (kis szerencsével) végtelen kombó hozható össze.
- Jól mutatja, hogy a Blizzard nem gondolt erre #1: a játékban található Shudderwock Shaman paklireceptben nincs Grumble.
- Jól mutatja, hogy a Blizzard nem gondolt erre #2: nem sokkal a megjelenés után máris változtatni kellett a Shudderwockon a hosszú percekig tartó körök miatt.
A Shudderwock azóta a Hearthstone meta egyik meghatározó deckjévé vált, amely ugyan sosem hozott Tier 1 számokat, de azért így is bőven ért el sikereket mind a laddereken, mind a versenymetában, miközben aktívan befolyásolta a környezet alakulását. Ez azonban még nem változtat azon, hogy hiba volt kiadni, hiszen nyilvánvalóan teljesen más lett a nap végén a lapból, mint aminek a Blizzard eredetileg szánta (egy erős late game play-nek).
Ez utóbbit most újból bizonyította a Hearthstone-közösség egyik legnagyobb trollja, DisguisedToast, aki a pakli legújabb, armorgenerálós verziójával új mélységekbe ereszkedett:
Nemrég lejátszott egy közel 3 és fél órás meccset egy Kingsbane Rogue ellen, ahol majdnem 6000 páncélja volt.
A teljesen értelmetlenbe átcsapó összecsapásnak végül a 90 körös limit vetett véget, hiszen az ellenfél Kingsbane Rogue ugyebár ki tudja védeni a fatigue sebződést, míg Toast kombója (a Shudderwock megkapja a Da Undatakah képességét, ami lemásolja a Plated Beetle Deathrattle-jét, így azok a Shudderwockok, amik már nem férnek vissza a kézbe, páncélt generálnak) sebezni nem tudott, csak Armort csinálni.
Több mint 3 órás Hearthstone meccs? Ilyet még a Dead Man’s Hand Warriorok sem produkáltak egymás ellen, hiszen ott legalább nem voltak extrém hosszú körök, mint most a Shudderwock esetében. Az pedig nyilvánvaló, hogy ilyet alighanem a Blizzard sem szeretne látni – most persze már hiába, hiszen a Shudderwockkal már megcsinálták a bajt…
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!