Azt gondolnánk mobilon is a Fortnite és a PUBG a BR királya. Erre cáfolt rá egy harmadik cím.
Azt gondolhatnánk, hogy a Fortnite tavaly mindent, minden platformon letart, de nem így történt. Annak ellenére, hogy PC-n és konzolon tényleg nem akadt ellenfele, a telefonos csatában alulmaradtak az óriások.
Helyettük a NetEase által kiadott Knives Out lett a “bajnok”, mely sokak szerint csak egy a sok PUBG klón közül. A NetEase-ről idén jó eséllyel még hallani fogunk, előszeretettel nyitnak ugyanis a nyugati piac felé.
100 millió dollárt kapott a Destiny fejlesztője új játékok készítésére
A Knives Out is a szokásos receptet követi, 100 játékos harcol a túlélésért egy 6400 x 6400 méteres. A játékot több mint 250 millió alkalommal töltötték le a játékosok.
A Sensor Tower kimutatása szerint a 2018-as évben egészen megdöbbentő, 465 millió dollárt keresett a NetEase a Knives Out játékon belüli mikrotranzakcióival. A Fortnite ezzel szemben “mindössze” 455 millió dollárt hozott össze.
A számok még megdöbbentőbbek ha hozzávesszük, hogy a bevétel több mint 80%-a japánból származik, és a maradék 20%-on osztozik az összes többi ország. Amerikából például a bevétel 1%-a származik.
Érdekes egyébként egy pillantást vetni a NetEase játékaira az App Store-ban. Az Apple platformján 3 féle battle royale címet kínál a kiadó. A második legsikeresebb ezek közül a Rules of Survival, amit alig kevesebben, 230 millióan töltöttek le világszerte.
Persze nem teljesen korrektek ezek a számok, hiszen az Epic Games nem a Play Store-on keresztül tette elérhetővé a Fortnite-ot Androidon, így annak a bevételeit nem ismerjük. Valószínű, hogy azokkal a számokkal felturbózva a Fortnite lenne a csúcson, így viszont nem nevezhetjük szabályos versenyzőnek.
További érdekesség, hogy a Fortnite nem hoz jövedelmet az egyik legnagyobb piacon, Kínában, ahol pillanatnyilag a Tencent a kiadó.
Ti toltok valamilyen battle royale címet telefonon? Ha igen, melyiket? Osszátok meg velünk a véleményeiteket kommentben.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!