PUBG

Minden amit tudni akartál – Az 1.0 váró GY.I.K.


Ha minden jól megy, holnap elstartol éles szervereken is a "teljes" verzió.

Kevesebb egy nap van hátra az 1.0 teljes megjelenéséig, így igyekeztünk összegyűjteni azokat az információkat amelyek hasznosak lehetnek azok számára akik alig, vagy nem is próbálták ki a teszt szervert. Jó olvasást!

(Az 1.0 megjelenésének pontos időpontja nem ismert még, amint ez kiderül frissítjük a bejegyzést!)

A legfontosabb: a vaulting akkor mostantól teljes értékű része lesz a játéknak?

Bizony-bizony. Miramaron vaulting nélkül sok hely elérhetetlen is lenne, használjátok bátran!

Tényleg teljesen átdolgozták a felhasználói felületet és a lobbyt?

Valószínűleg ez lesz a legszembetűnőbb változás. Nagyon sok változtatást eszközöltek ezeken a területeken a fejlesztők.

A UI változását talán ez a kép szemlélteti a legjobban:

Az új lobbyról pedig itt egy saját készítésű kép:

Milyen új fegyverekkel találkozhatunk?

Az 1.0-val 5 új fegyver érkezik, a fegyverek mellé odaírtuk melyik pályákon találkozhatsz vele:

DP-28 [Erangel] – 7.62-es kalibert használó LMG (mint az M249) fegyver, 47db lőszer befogadására képes kapacitású dobtárral.

AUG A3 [Erangel, Miramar] – Csak dropból lehet megszerezni. 5.56-os kalibert használ, rengeteg kiegészítőt tehetünk fel rá. Leginkább a Grozahoz lehetne hasonlítani.

Win94 [Miramar] – Klasszikus vadnyugati fegyver, .45 ACP-t használ, egyszerre 8 tölthető be a fegyverbe. Kiegészítők közül csak a bullet loops megy rá. Irányzékként csak az iron sightját használhatjuk, scope nem tehető a fegyverre.

Sawed-off, azaz a lefűrészelt csövű shotgun  [Miramar] – érdekesség, hogy a pisztoly slotba tehetjük a fegyvert, egyszerre 2 lőszer betöltésére alkalmas.

R45 revolver [Miramar] – .45 ACP lőszert használ, red doton kívül semmilyen kiegészítőt nem rakhatunk fel rá

Érkeznek új járművek is?

Három is! A járművek mellé is odaírtuk, hogy melyik térképen találkozhatsz velük.

A pick-up [Miramar] – többféle verzióban is találkozhatunk majd vele, ideális a sivatagos terepre

Aquarail, vagy Jet-ski [Erangel, Miramar] – fürge és könnyen irányítható kétszemélyes vízi jármű

A kisbusz [Miramar] – Lomha, de a legtöbb “HP”-val rendelkező jármű a játékban, 6 személy befogadására alkalmas, teamerek előnyben 😀

Mi lesz a BP pontjaimmal?

Az utóbbi hetekben téma volt a csoportokban is, hogy mi lesz a BP sorsa ha megjelenik a teljes játék. Szerencsére a PUBG Corp. nem húzza tovább az idegeinket, teljesen egyértelmű választ kaptunk erre twitteren: MEGMARADNAK A PONTOK (A BP azaz “Battlepoints” a játék “valutája”, minden egyes meccs után kapsz belőle x mennyiséget, amit a Rewards fülön különböző ládákra költhetsz el, vagy épp csak termeled a végtelenségig.)

Oké-oké ez tök jó, de mire költhetem majd el ezeket?

Feltehetőleg jön majd két új láda is az 1.0-val, vagy nem sokkal utána. Ez a két láda jelenleg Desperado Crate és Biker Crate néven találhatóak meg a játék fájljai között, illetve felbukkant egy XBOX-os screenshot is:

Tényleg véletlenszerűen dob be a 2 térkép valamelyikére?

A jelenleg elérhető információk szerint igen. Azonban ez sokak számára fájó pont, így feltehetőleg nem kell sokat várni arra, hogy ez megváltozzon.

Hallottam a Killcam funkcióról, de valamiért inaktív nekem ez a gomb…

Nem véletlenül. A killcam funkció alapértelmezetten kikapcsolt értéken van, így manuálisan kell aktiválnod az options-be ha használni szeretnéd. Fontos megemlíteni, hogy használata esetén könnyen lehet, hogy a játék teljesítménye romlani fog, de ezt a fejlesztők ki is hangsúlyozzák a beállításokban.

Mire jó a “Replay” fül a menüben?

  • Bekerült a replay funkció a játékba, ami akár a karakterünk  1km-es körzetét is fel tudja venni
  • Amint a játék véget ért, megtalálod a visszajátszást a fent említett menüpontban.
  • 20 visszajátszás elmentésére van lehetőség, ha megtelik a 20 slot akkor időrendben legutolsó törlése kerül
  • Irányítás útmutató
    • J: Idővonal BE / KI (A játékos tetszőleges időhöz ugrik)
    • P: Szünet
    • ↑, ↓: Lejátszási sebesség
    • B: Vissza a saját karakterünkhöz
    • W, A, S, D: Kamera mozgatása
    • E, Q: Kamera magasságának beállítása
    • Shift, Ctrl tartása: Kamera mozgási sebességének beállítása
    • TAB: Játékoslista
    • V vagy bal egér gomb: Azt látod amit a kiválasztott játékos
    • C vagy jobb egér gomb: Követő kamera – követi az általa kiválasztott játékost
    • F vagy SPACE: Szabad kameramozgás
    • L: Csata lista megnyitása (A karakter körüli ütközeteket meg tudod nézni)
    • M: A térkép

Pontatlanabb lett a Mini-14 vagy csak én érzem annak?

Valóban nerfelték sokak kedvenc DMR fegyverét, a részletesebb kifejtést itt találod meg:

Elég komoly nerfet kapott a Mini-14!

Mostantól tényleg nem találhatok Kar98k-t a dropban?

Bizony-bizony, végre kivették a ládákból. Valljuk be, eléggé nagy csalódás volt amikor ezt találtunk a nagy nehezen kilootolt ládikóban.

Mit csinál az egérgörgő a holo / red dot / 2x / 8x / 15x scopeoknál?

A red dot, holo és 2x kiegészítőknél a jelzés fényerősségét állíthatod vele. A 8x és 15x távcsöveknél pedig a nagyítás mértékét szabályozhatod a görgő segítségével.

Most már végre működik az in-game report gomb is megfelelően, ugye?

Kiadás előtt 2 nappal sikerült ezt a funkciót is sikerült teljesen befejezni, így mostantól nem kell külön fórumon jelenteni a gyanús alakokat.

Van már gyakorlópálya a játékban?

Sajnos az 1.0 nem tartalmaz ilyen lehetőséget, de a fejlesztők azt ígérik, hogy dolgozni fognak rajta.

Tényleg bekerült a Hold-to-ADS funkció, mindenféle ini módosítás nélkül?

Tényleg! A sokak által hiányolt funkció pár napja elérhető a teszt szerveres buildeken, a beállításokban végre válaszható az, hogy “Toggle” vagy “Hold” legyen. Azonban arra ügyeljünk, hogy ha “Hold” állásba rakjuk, akkor a billentyűkombinációknál külön gombokra kell bindelni az ADS-t és az “Aim” funkciót.

Jól hallottam, hogy a járművek utasai már healelhetnek utazás közben is?

Igen, mostantól szegény sofőrön kívül mindenki feljebb tornászhatja életpontjait bandázs és boosterek segítségével a járművekben.

Nem tetszik a killfeed helye, átállíthatom?

Az ilyen szintű módosításra jelenleg nincs lehetőséged, a legtöbb amit tehetsz, hogy a beállításokban szöveges módról átállítod ikonosra. (Icon killfeed: ON)

Mi ez a sok új hang?

A fejlesztők sokat dolgoztak, hogy mire elkészül a játék 1.0 verziója sokkal élethűbb hangokat halhassunk a játékban. Nem hiszed? Akkor ezt figyeld:

Tekintsünk be a kulisszák mögé: így változtak a járműhangok

Valóban nehezebb lesz távolra lőni puskákkal?

Röviden: könnyen előfordulhat az 1.0 ballisztikai változásai miatt. Erről itt találsz egy részletes leírást:

Nem csak a vaultingról szól – avagy az 1.0-val érkező ballisztikai változások

Többféle 4x-et találhatunk a játékban, vagy miért néz ki máshogy AKM-re felrakva?

Nem, ha úgy tekintünk a 4x-re mint tárgy, akkor csak egyfélét találhatunk belőle. Na de mi történik ha ezeket különböző fegyvere rakjuk fel? Így már más a helyzet, ugyanis fegyvertípustól függően változnak a jelzések a távcsőn. Jelenleg háromféle jelzést találhatunk majd meg a játékban:

Ezt látjuk ha 7.62-es fegyverekre (pl. AK-47, Groza stb.) rakjuk fel


Ez a jól megszokott régi jelölést mostantól csak az 5.56-os kaliberű fegyvereken látjuk viszont.

Ezt a jelzést pedig snipereknél látjuk majd viszont.

 

Miért is jó nekünk ez?

Mert végre a 4x jelölései pontosak, ez hatalmas előrelépés az eddigi pontatlan jelölések után. Jó munkát végeztek a PUBG Corp.-os fejlesztők!

 

A fenti témák lennének azok amiket mindenképp érdemes volt megemlíteni az 1.0 kiadása előtt, ha úgy érzed valami fontos dolog kimaradt akkor jelezd nekünk itt vagy kommentben!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva