League of Legends

Mentené a menthetőt a Riot, masszív buff érkezett a leggyengébben teljesítő lövészre

Cloud - Igrici Áron - 6 éve Címkék: buff, Kai'Sa,

Lehetséges, hogy azért teljesít ilyen rosszul, mert nem a megfelelő pozícióban használják...

Óriási svunggal érkezett a League of Legends 140. karaktere, Kai’Sa. Az előzetes videók alapján hatalmas potenciált lehetett látni a karakterben, s mivel több hőshöz is hasonlítható volt a képességtára, arra lehetett számítani, hogy az első pillanattól fogva uralni fogja a játékot. Az egyetlen szokatlan eleme Kai’Sa-nak az ultija, ilyesmit még eddig nem igazán lehetett látni lövész esetében. Megjelenésekor írtunk is egy elemző cikket a voidi karakter pozíciójáról, s még mindig úgy gondoljuk, hogy csap papíron effektív lövészként, a berendezkedése alapján máshol tartjuk effektívnek.

Kai’Sa – Lövésznek tervezték, de vajon boton is fog kikötni?

Természetesen a legtöbben ott játsszák, ahova a Riot is tervezte, s ennek hatására a karakter karrierje nem is startolt olyan fényesen. Most már tendencia, hogy a legújabb karakterek döcögősen startolnak, tisztelet a kivételnek (khm, Zoe…). Ám ez esetben eljutottunk arra a pontra, ami Ornn esetében is volt, hogy a megjelenést követő két hétben már a sokadig hotfix és tiszta erősítés érkezik a hősre, ugyanis a statisztikái röhejesek.

Jelenleg Kai’Sa a League of Legends legrosszabban teljesítő lövésze, a megjelenése utáni hotfix is csak épphogy tudta megmozdítani a győzelmi arányát, s így is csak a mérkőzések 43.59%-át tudják megnyerni a Kai’Sa játékosok. Mindezek mellett új karakter lévén relatíve magas a választási aránya, egészen pontosan 5.23%-os választási arányával a 10. helyen, azaz egy stabil középmezőnyt hoz a voidi lövész. Összességében tehát kijelenthetjük, hogy tragikus helyzetben van a karakter, ezt orvosolván a Riot új buff-ot készített neki elő a PBE-n.

Kezdték a fejlesztők ott, hogy kapásból megnövelték a karakter lőtávolságát, ezzel nagyobb biztonságot adva a játékosoknak a harcokban. 500 egységről, 525 egységre nőtt a támadási távolsága.

Az Icathian Rain (Q) képesség is megnövelt hatótávot kapott, 575 egység helyett a PBE-n most 600 egység távolságig lő el.

Majd pedig Kai’Sa egyik leghatékonyabb képességét is erősítették, a Supercharge (E)-ot. A mozgási sebesség minimum buffját erősítették, az eddigi 40/45/50/55/60%-ból 55/60/65/70/75% lett. Ha megnézzük, most már a játék elején olyan adrenalin löketet kap a képességből a lövész, amiért eddig a játék kb. feléig kellett várni. Továbbá a képesség aktiválási ideje is csökkent. Mindezt tovább lehet csökkenteni a támadási sebességünkkel, mindez a következőképpen alakult: eddig alsó hangon 1.5 másodperc volt az aktiválás, amit elegendő támadási sebességgel 0.75 másodpercre lehetett redukálni. Ez a PBE buff után 1.2 mp – 0.6 mp-re csökkent.

Mindenképpen szignifikánsnak mondanánk ezeket a buffokat, ám abban nem vagyunk teljesen biztosak, hogy ez megoldja a lövész pozíció problémáit. Összességében mindenképpen javulni fog a hős győzelmi aránya, ugyanis az új lőtávolsággal már fel tudja venni a versenyt Jinx-szel, vagy akár Xayah-val is. Az igazi áttörést az az időszak fogja hozni, amikor már választható hős lesz a profik között is, így a játékosok elleshetnek majd némi trükköt a legjobbaktól, s fény derülhet arra is, hogy a pro éra milyen pozícióban számít Kai’Sa-ra.

Szerintetek ez a buff áthidalja a legnagyobb problémáit a hősnek?

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva