Május első hetében érkezhet a frissítés.
Ismét kiszivároghatott egy (nem biztos, hogy teljesen végleges ) patchnote az egyik koreai weboldalnak hála, nézzük is át címszavakban, hogy mit is várhatunk.
Természetes a frissítés része lesz a már sokszor megemlített weapon balance is, a megváltozott base sebzéseket a következő táblázatban láthatod:
Újdonságok
- Ahogy várható volt a hármas sisak mostantól csak AirDropokban található majd meg
- Mapválasztás
- A 8x-et mostantól nem szerelhetjük fel az AR-ekre
- Új fegyver: SLR – 7.62-es kalibert használó DMR fegyver, a térképen bárhol megtalálhatjuk majd
- 6x, 3x scopeok
- Új kiegészítők: Duckbill, LightGrip, ThumbGrip, HalfGrip
- Állítható a red dot, holo, 2x célkeresztjének színe és mintázata
- A vízben campelést megölték teljesen: sokkal kevesebb ideig bírjuk a víz alatt és több időt kell várnunk a levegő újratöltéséhez
- Végre állítható az egér vízszintes érzékenysége, így nem kell külső fájlokban turkálni, hogy elérjük az 1:1 arányt
- Új jármű Miramaron: Mirad(o), egy négy személyes szedán
- A gránátok mostantól nagyobbat sebeznek és új effektet is kap a kézigránát
- A képernyő rázkódása lövés esetén mostantól a sebzés mértékétől függ
- Az adrenalin mostantól megtalálható majd a térképben bárhol és 6 másodpercre csökkent a használata
- A vízszintes / függőleges visszarúgás minden fegyveren nagyobb lett, kivéve az AKM-et
- Mostantól az AR tárakat használhatják a DMR fegyverek
- SMG-k esetén kezelhetőbb recoil és gyorsabb ADS
- DMR fegyvereknél megnövelt sebzési szorzó karra, lábra, testre és fejre – ezzel együtt a vízszintes és függőleges visszarúgásuk nagyobb lett
Természetesen amint lesz hivatalos changelog azt teljesen lefordítjuk, vállalkozó kedvűeknek itt a google translate-el koreairól angolra fordított félkész verzió: Katt!
Update – időközben megérkezett a hivatalos changelog:
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!