Counter Strike

Zabálják az FPS-t a fegyverek modelljei, az új Panorama UI-ban


Az új felhasználói felület minden fegyvernél külön változó FPS értékeket hoz, de gyakran 70-et is zuhan a mutató.

A Panorama UI változásai között természetesen hamar felszínre került az FPS kérdés. Már az első nap utánajártak a playerek, vajon tényleg több lett-e az FPS-ünk, ahogy azt a Valve ígérte. A válasz sajnos nem … nagyon nem!

Az tehát a béta változatban egyelőre elfogadott tény, hogy FPS növelés helyett FPS droppot hozott a Panorama UI.

Az FPS értéket persze befolyásolhatja az aktuális pályától, a háttérben futó anticheaten keresztül rengeteg elem. Most letesztelték a dolgot külön is, direkt a fegyverek szintjén.

Biztos megfigyeltétek már ti is, hogy a CS:GO-ban a kés és a fegyverek más-más FPS-t adnak játék közben. Ezért először a CS:GO aktuális verzióján tesztelték le, hogy egy adott pályán, ugyanabban a pozícióban állva hogyan változik az FPS-ünk a kés és a fegyver között:

Ahogy látható, késsel 483 FPS-t mutat, M4A1-S esetén pedig 461-re csökken. 22 FPS, vagyis 4,5%-os csökkenés az eredeti értékből.

Ezután megnézték ugyanott, ugyanazokkal, a fegyverekkel is az FPS-t, de immár a Panorama UI béta változatában:

Kapásból látszik, hogy az alap FPS 483-ról 440-re zuhant. És akkor ebből jött még le az, amit a fegyverek megjelenése lecsökkentett. M4A1-S esetén 374-re droppolt az FPS-mutató, ami 66 mínusz FPS-t jelent. Ez pontosan 15%-os zuhanás fegyverek használatakor.

Bármennyi FPS-ed is van tehát a Panorama UI-ban ha késsel futsz, 15%-a azonnal eltűnhet, ha fegyverre váltasz.

Nem túl biztató a dolog. A leggyengébb FPS-t egyébként az AK és az AWP esetén mérte a Panorama UI (372), a legjobb értéket az USP hozta (377):

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva