Counter Strike

“A CS:GO kétszeresére nőhetne, ha eltanulná a Fortnite Casual modelljét”


Thorin szerint a CS:GO a legkevésbé sem alkalmas arra, hogy új játékosokat gyűjtsön. Bezzeg a Fortnite nagyon is !

A gamerek ízlése 3-4 évente megújul és teljesen más vizekre evezi az ipart. 1996 óta megfigyelhető tendencia, hogy ennyi idő kell egy új aranykor kialakulásához, ami leváltja az előző uralkodót.

1999-es megjelenésével hiába a Counter-Strike az egyik legrégebbi hagyományokkal rendelkező online multiplayer FPS, jelenleg Battle Royale lázban ég a világ. És nem azért, mert sokkal könnyebb vele játszani, hanem egészen egyszerűen alacsonyabb a belépési küszöb, kevesebb az akadály.

Aki nem akar lemaradni, az jobb ha eltanulja a siker titkát és beépíti azt saját modelljébe.

A CS:GO-világ egyik legismertebb alakja, Thorin rá is világított arra a 3 dologra, amit a Fortnite jobban csinál, mint a CS:GO:

  • Ingyenes
  • Gyors és széles körben elérhető
  • Szájról szájra tud terjedni

Szerinte, ha ezt a három dolgot a CS:GO is eltanulná, a mostani játékosszám kétszeresét is el tudná érni. De lássuk kifejtve, mire is gondol Thorin részletesen:

  • Az ingyenességet nem nagyon kell magyarázni, míg a CS:GO accountnak ára van, a Fortnite-ot csak letöltöd és már megy is. A modell a mikrotranzakciók miatt így is nyereséges. Mikrotranzakciók pedig a ládák, kulcsok és Operationök révén a CS:GO-ban is van, ezzel nem lenne baj. Az ingyenesség legnagyobb veszélye a csalók tömege, de a folyamatosan fejlődő VACnet miatt akár ezen is el lehetne gondolkodni. A szükség nagy úr, és ha a játékosszám csökken, valamit tenni kell.
  • A gyorsaság viszont egy olyan faktor, ami a Battle Royale játékok sajátja, a CS:GO-ba nehéz lenne átültetni. Ott ugyanis, ha kiesel egy körből, mehet is a következő egyből. CS:GO-ban egy meccs akár órákig is tarthat. A széleskörű elérés pedig szintén necces, mert a Fortnite szinte mindent meghódított. PC, PlayStation 4, Xbox One, iOS, Nintendo Switch, és Android egyszerre, ezt egy CS:GO nem tudja utánozni.
  • A harmadik, a szájról szájra való terjedés talán a leginkább kecsegtető mind közül. A Fortnite példáján keresztül Thorin azzal érvelt, hogy ez ha megmutatnád egy barátodnak, pont összeér az előző két érv. És baromi könnyűvé teszi a másoknak való ajánlást. A haver csak letölti az ingyenes játékot és már mehet is. Ha még béna az elején nem baj, egyből mehet a következő. Ezzel szemben a CS:GO teljesen más terep. Ha együtt akartok MM-ezni, ketten nem is tudtok együtt az eltérő rangok miatt. Legalább 5 ember kell egyből. És ha bénázik az elején, végig kell szenvednie a meccset, ami alatt inzultálhatják, elmehet tőle a kedve. De nem esélytelen a dolog, csak kellene hozzá egy új játékmód.

Thorin szerint a Fortnite-ban tapasztalható hólabda effektus a CS:GO-ban is működne, hogy a haverok egymást vonzzák be a játékba, ha lenne egy normális módja a bemutatásnak. Mondjuk a Casual 5v5, ami megadja a Matchmaking feelinget, de eltérő rangokkal is mehet, nem kell kivárni semmit és tétje sincs. Pusztán arra lenne jó, hogy lejjebb menjen a CS:GO belépési korlátja. Ami viszont ahogy Thorin is mondta, ezerszám hozhatná az új játékosokat.

Thorin és Richard Lewis eredeti beszélgetését itt hallgathatjátok meg, angol nyelven. A témát körülbelül az 57. percben vették elő.

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva