PUBG

Szinte mindent megkaptunk már amit a Roadmapben ígértek – Hova tovább?


Mi minden történt 4 hónap alatt a PUBG-ben?

4 hónapja kaptuk kézhez a hivatalos Roadmapet, azaz a PUBG ütemtervét, ami igazából nem olyan volt, mint amilyenre számítottunk, inkább egy ígéretek.txt-nek tűnt az egész, de úgy néz ki, hogy sikerült megvalósítaniuk a terveik nagy részét, pedig még itt sincs az év vége!

Leginkább valami hasonlóra gondoltunk | Forrás: Rust Roadmap

Vegyük sorba, ezeket az újdonságokat már meg is kaptuk a játékba:

  • Új 4×4-es map (Sanhok)
  • Emote rendszer
  • Új játékmódok (Warmode, eventek)
  • Új fegyver (QBZ)
  • Új jármű (Mirado)
  • Új barátlista
  • Voice chat a menüben
  • Ejtőernyőskinek
  • Fegyverskinek
  • Cheaterek elleni harc
  • Új hangmodellek (lövés esetén)
  • Custom szerverek testreszabhatósága
  • Fejlesztői API
  • Szerver-oldali fejlesztések(60 tick)
  • Esport részleg (PUBG Major)

Amik még nem valósultak meg:

  • Limb penetration (végtagok és a járművek átlőhetőek lesznek)
  • Új TPP/FPP animációk
  • Ejtőernyőzés finomítása/újradolgozása
  • Új hangeffektek (Esőcseppek becsapódása a jármű kaszniján)
    • Felszereléstől függően más hangja lesz a karakterünknek
  • Optimalizálás (szerver, kliens oldalon)

Láthatjuk tehát, hogy az ígéreteiket szépen megvalósítják, ráadásul elég jó tempó mellett. Ugyanakkor, ha visszatekintünk a korábbi kijelentésükre, akkor a következő sorok mellett biztosan nem megyünk el szó nélkül:

“Bár sokszor nem úgy tűnik, de a cheaterek ellen folyamatos harcot vívnak, illetve minden frissítéssel javítják és optimalizálják a szervereket és a klienst. Természetesen ezeket nem lehet egy csettintésre megoldani.”

Az utóbbi időben, bár javították a szerverek teljesítményét, a kliens és szerveroldali optimalizációt nem igazán érezzük. Egyrészt ott a desync, amivel már hetek óta nem tudnak mit kezdeni, másrészt sokan még a mai napig mikrolaggal küzdenek. Hogy finoman fogalmazzunk, az optimalizáció tekintetében nem állnak a helyzet magaslatán a srácok. Azt viszont tudjuk, hogy a színfalak mögött épp újraírják a motort, ami nehezebbnek bizonyul, mint gondolták, Greene szerint ugyanis:

“Amikor kijavítanak egy hibát, 20 másik keletkezik olykor, mintha csak egy spagetti kód lenne az egész..”

Reméljük minél hamarabb elkészülnek vele. Ami pedig mostantól érkezik az év végéig, arról sok adatunk nincs, de az biztos, hogy elég hamar letudták ezt a Roadmapet.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva