PUBG

Fix PUBG – Erre vártunk, tényleg kijavítják a PUBG összes hibáját!


Nagyon reméljük, hogy ezúttal nem az ígérgetések.txt-t húzták elő, ez már tényleg több annál!

Úgy tűnik, hogy tudnak még a PUBG Corp. fejlesztői újat mutatni. A most bemutatott Fix PUBG kampány célja, hogy megsemmisítsék a bugokat, olyan újításokat hozzanak be, amelyekkel javítják a játékélményt és természetesen a szerverek és a kliens oldali verzió is jókora fejlesztéseken fog átmenni. A küldetés legfőbb célja, hogy a játékosok elégedettek legyenek. Végre történt valami óriási változás a cégen belül:

Nem hazudnak az arcunkba, látják hogy baj van és dolgoznak az ügyön!

Korábban kaptunk már egy roadmapnak csúfolt valamit, ami minden volt, csak nem ütemterv. Nagyon úgy fest, hogy tanultak a hibájukból és ezúttal egy igazi ütemtervet kaptunk kézhez, aminek az első részét a 19. Update már nyomokban tartalmazza, de a teljes kampányt 3 hónap alatt tervezik lezavarni.

Íme az ütemterv:

Mint láthatjátok az egészet 5 fő részre bontották:

  • Kliens oldali teljesítmény
  • Szerver oldali teljesítmény
  • Anti-cheat
  • Meccskeresés jobbá tétele
  • Bugfixek és játékhoz szükséges fejlesztések

Kliens oldali teljesítmény

A fő cél, hogy a gépeken jobban fusson a játék. Ennek érdekében folyamatosan tettek idáig is a fejlesztők, a gépigénnyel igazából nincs is nagy gond, az fps dropokkal viszont annál inkább. Jelenleg azon dolgoznak, hogy megszűnjenek a hirtelen történő fps dropok és a stutter jelenség.

Ezen kívül számos területen optimalizációt fognak végrehajtani, ennek egy része már a 19. Update-ben meg is érkezett, például az átlagos adatbetöltési idő 14,4-ről 5,6 másodpercre csökkent, de a textúrák betöltése és a fizika optimalizációja még hátra van.

Emellett az effekteket is tökéletesítik még, és a régen várt összecsapott karakterekhez tartozó modelleket is, tehát a fegyverek, a mozgás kevesebb erőforrást fog igénybe venni, emellett a folyamatosabb játékmenet érdekében a mozgáson is javítani fognak, hogy “smooth” feelingje legyen úgy összességében.

Szerver teljesítmény

A tick rate növelése az első számú célpont, ez azt takarja, hogy milyen gyakran kommunikál a szerver a játékossal. Korábban 30 tickesek voltak a szerverek, ezt 60-ra növelték, de a legutóbbi méréseink alapján, a custom szerverek már 120-as tick rate-tel operálnak. Ez még nem igazán kiforrott (nem stabil, szerverterheltségtől függ), de várhatóan megérkezik a 120 tick a pub meccsekbe is, így a laggnak búcsút mondhatuk.

A netkód javítása, a desync megszüntetése mind-mind a repertoárban van, ezeken egészen októberig fognak dolgozni a devek, de lesz is munkájuk vele bőven.

Anti-cheat

Nagyon komolyan veszik a csalók helyzetét és mindent megtesznek a visszaszorításuk érdekében, végre pedig konkrétumokat is kaptunk, hogy mit tesznek mindezért:

  • Tervben van a hardveres ban bevezetése: Aki csalt, annak a hardveradatait összegyűjtik és bannolják központilag
  • A rendőrséggel együtt a cheat fejlesztők, forgalmazók felszámolása és a szükséges jogi lépések megtétele: Aki cheatet készít, az számíthat retorzióra, perelni fog a PUBG Corp.
  • Új, az eddigieknél keményebb anti-cheat: A többi anti-cheat megoldással együtt működne az új anti-cheat, amit a PUBG Corp. fejlesztett, ez minden háttérben futó folyamatot figyel és a játékok többségében “biztonságosan” használt injektelő megoldások ellen is fog működni, így nem tudnak majd remélhetőleg észrevétlenül .dll-eket betölteni a csalók

Ezeken felül pedig tervben van, hogy ha jelentettünk egy csalót, és az illető végre megkapta a bant, akkor kapjunk erről értesítést .

Matchmaking

A jelenlegi meccskeresés finoman szólva sem a legjobb. A jelenleg használt MMR-t összetettebbé tervezik, hogy több mindent figyelembe tudjon venni, annak érdekében, hogy nagyjából azonos képességű játékosokkal dobjon össze a rendszer. Emellett a ping, nyelv, távolság alapú rendszert folyamatosan javítják.

Nem, sajnos a mapválasztóról nem esett szó.

Hibajavítások

Rengeteg hibát javítottak az elmúlt időben, de még mindig annyi van, hogy ezzel biztosan el lesznek egy darabig. A legtöbb hiba már szerencsére tényleg csak jelképes, az hogy tévesen megjelenik pár szöveg a játék bizonyos helyzeteiben, nem  igazán zavaró, persze vannak kellemetlenebb bugok is, mint például a loot nem megfelelő spawnja, ami miatt nem tudjuk néha felvenni a fegyereket/kiegészítőket.

A teljes leírás a kampány weboldalán található.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva