Counter Strike

Console spammelő backlog hiba miatt droppol az FPS, az indítási beállításokban javíthatjuk ki


Végre megvan a megoldás a legutóbbi UPDATE óta megfigyelhető FPS csökkenésre.

A FACEIT Major kapcsán augusztus végén kicsit megsokasodtak az UPDATE-ek, az egyik frissítésbe pedig szokatlan hiba csúszott. A játék indításakor a console az alábbi sort spammeli:

[Panorama] DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. Queue depth: 51 (53 input number was)

Error in Console: DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. Queue depth: 51 (53 input number was) from r/GlobalOffensive

A probléma csak az, hogy bezáratlan folyamatként ezt a spammelést akkor is folytatja, ha bezárjuk a console-t. Ezzel pedig folyamatosan felesleges terhet ró a gépünkre, ami mikrolagokhoz és FPS drophoz vezet.

Fontos infó, hogy a problémát kijavítani mi nem fogjuk tudni, ez a Valve dolga lesz egy bugfix keretében. Viszont a console terhelését a szöveg spammelésével megszüntethetjük. A megoldáshoz három console parancsra lesz szükségünk, melyeket még a játék indítása előtt a menüben kell beírnunk:

con_enable 1

con_filter_enable 1

con_filter_text_out “DispatchAsyncEvent”

Ezekkel a parancsokkal letilthatjuk a hibaüzenetek spammelését a console-ban, ezzel értékes erőforrást szabadítunk fel a gépünknek. Ismét szólunk, hogy a problémát nem oldja meg, de ezt egyébként is csak a fejlesztők fogják tudni orvosolni. Mi annyit tehetünk, hogy megszüntetjük a hibaüzenet spammelését és eltüntetjük a feliratot. Ez által tehermentesítünk picit, de teljesen nem tudjuk megszüntetni az FPS droppot és a mikrolaggot. A legjobban akkor járunk, ha betesszük az autoexec parancsok közé, hogy minden indításkor magától betöltsön, és irtsa ki a hibát. A hibajelenség nem új keletű, évek óta előfordul néha, hogy egy hibás UPDATE miatt a console elkezd valamit spammelni.

Ezt a megoldási módszert tehát mindenki jól jegyezze meg magának, ugyanis a con_filter_text_out “DispatchAsyncEvent” parancsnál az idézőjel közötti részt szabadon cserélhetitek az éppen aktuális console hibára.

Mivel jelenleg a DispatchAsyncEvent backlog hiba pusztít, a “DispatchAsyncEvent”-et kell kiirtani a console-ból.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva