R6

Caveira nerf: a közösség egy része már temetné, pedig nem is olyan durva, mint elsőre hittük!


Az egyik rajongó levezette, hogy mikor is gyengült igazán a védő.

Nemrég igencsak komoly változtatások kerültek be tesztszerverre az R6-ban, melynek tartalmát linkeljük azoknak, akik lemaradtak volna:

R6 tesztszerver: Caveira pisztolya méretes nerfet kapott, Clash fegyverét reworkölték, gyengültek Rookék

A buffoknak is szoktak örülni az emberek, de nyilvánvaló, hogy a nerfek hevesebb érzelmeket váltanak ki mindenkiből – pláne akkor, ha az olyan mértékű, mint amit Caveira kapott.

Vagy csak túlreagáltuk?

Könnyen lehet, ugyanis az egyik játékos számokkal támasztotta alá, hogy ezek a gyengítések nem számítanak igazán sokszor.

Az első “oszlopba” a jelenlegi statok kerültek. Ez azt mutatja, hogy a pisztolynak jelenleg hány méternél csökken a sebzése. Az egy armorosokat eddig 13 méteren belül 2, azon túl 3 lövéssel küldte földre, míg ez a szám most már 20 méter. Ugyanez a 2 armorosoknál 12 helyett 17, a 3 armorosoknál pedig 9 helyett 15 méterre nőtt.

Kapcsolódó kép
forrás: amino apps

A szerző tapasztalata szerint a fegyver visszarúgása se lett olyan rossz, 10-15 méternél még elég könnyen le lehet adni testre szabott precíz lövéseket. Az egyetlen komolyabb szituáció, aminél igazán hatása van a nerfnek az az, ha épp belefutottunk egy elektromos falba például és az levitte az életpontunkat – ami valljuk be, tényleg a bullshit kategória volt, amikor ezután egy lövésből a földre vitt Caveira.

A hipfire nerf szerinte is jót tett – ez amúgy sem egy jó mechanika, növeli a randomitást, és csökkenti a játékhoz szükséges ügyességet, így ennek növelése üdvözítő volt.

Személy szerint azt gondolom, hogy valahol a kettő között van az igazság – nyilván érezhetően gyengült Caveira, de alacsonyabb szinteken rankedben még valószínűleg továbbra is kellő mértékű terrorban lesz képes tartani ellenfeleit.

Borító

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva