Úgy tűnik, hogy a játékosok visszajelzése meggyőzte a kiadót.
A Crouch vagy Lean Spamming (tehát a guggolás vagy oldalra dőlés folyamatos nyomkodása) a Rainbow Six Siege szerves része a kezdetek óta: ezzel kovácsolnak előnyt a játékosok, így ugyanis jóval nehezebb eltalálni őket (fejen egészen biztosan).
Mi is írtunk korábban arról, hogy rengeteget utálják, és kivennék a játékból ennek lehetőségét, de minimum büntetnék (természetesen nem az egyéni játékost, hanem az operátort fáradással):
Crouch spam, a játék legidegesítőbb mechanikája: itt lenne az ideje “büntetni”!
Úgy tűnik, hogy a fejlesztők aktívan figyelik a játékosok visszajelzéseit, ugyanis megtörték a csendet végre!
Redditen szólalt meg ez ügyben a Ubisoft egyik dolgozója:
A lényeg, hogy ők sem elégedettek a jelenlegi mechanikával, aktívan dolgoznak azon, hogy jó oldalról közelítsék és oldják meg végül a problémát. Jelenleg is próbálgatnak különböző rendszereket, ami segítene az egészen, de konkrétumokat csak akkor árulnak el, amikor már a végső verzió kikristályosodott.
Ismételten elővehetjük az egyik legnagyobb közhelyt, a jobb későn, mint soha közmondást, mely a Ubisoftra igencsak jellemző – ettől függetlenül örvendetes lépések.
Reméljük, hogy sikerül a legjobb megoldást kiválasztani, hajrá!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!